• Nyfiken gul

Vad finns det för andra postorderfirmor??

Jag är sjukt less på Hm, Ellos och Cellbes - dvs dom vanliga postorderfirmorna... jättebra priser och bra grejor men det är bara sååå tjatigt och tradigt , samma plagg återkommer år efter år..

Finns det några andra bra firmor??

Gärna där man kan beställa hem kataloger också!!  Jag nätshoppar aldrig - jag vill bre ut mig i sängen eller vid köksbordet och bläddra, drömma, önska och beställa...

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Vad finns det för andra postorderfirmor??
  • mammaNena

laredout (eller hur det nu stavas) finns allt möjligt både i kläd väg och pris väg.

• Nyfiken gul

Tack - båda firmorna känner jag till men det är bra med uppdatering...

Fler??

• Hallonröd

Nelly.com,  har aldrig handlat därifrån och det kanske bara är en nätsajt förresten?

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • mammaNena

Har du varit inne och kollat bubbleroom.se ? dom har det på reklamen. va inne en sväng igår för första gången. ganska fina saker faktiskt ...

• Nyfiken gul
    Hallonröd skrev 2009-03-04 23:57:54 följande:
    Nelly.com,  har aldrig handlat därifrån och det kanske bara är en nätsajt förresten?
    Båda är nätsajter tyvärr... blir alldeles snurrig av dom sidorna...
  • Hallonröd
    Nyfiken gul skrev 2009-03-05 00:00:57 följande:
    Båda är nätsajter tyvärr... blir alldeles snurrig av dom sidorna...
    Kan inte komma på någon mer nu faktiskt....{#lang_emotions_wink}
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Nyfiken gul

Sitter o googlar men man hamnar på en hel del skumma sajter när man googlar postorder...

vet inte riktigt hur jag ska söka..

Jag VET ju att det finns fler firmor men det gäller bara att komma på vad dom faktiskt heter...

västgöta textil
    Klingel
    La redoute
    Peter Hahn
    Bon a parte
    Ellos
    Halens
    Cellbes
    Hm
    Josefssons

??????

Och jag vet att många firmor har kataloger men att man får själv beställa dom via deras sajt eller att man ringer till dom - men då gäller det ju att veta ATT dom finns också...

Har ju sett massa företag i dom här reklamhäftena man får i brevlådan då och då.. typ Sverigehäftet osv.. Men vad heter alla postorderfirmor???

Svar på tråden Vad finns det för andra postorderfirmor??