• Anonym

Var finns alla mulliga BS/Nyfikna tjejer?

Jag har letat efter en tjej i över ett halvår nu. Syftet med att finna den här tjejen är att ha en trekant med killen, som dock inte vet om mitt upptåg ännu. Han har fantiserat om detta länge och jag tänkte att det kanske kan vara trevligt.
    Men denna tjej verkar inte existera.

Är det verkligen så ont om mulliga/stora kvinnor som vill prova tjejsex samt trekant? Har annonserat på diverse forum men inkorgen ekar fortfarande tom.

Någon som kan tipsa om andra ställen förutom bc och kk?
    Kanske har jag missat något toppenställe.

• Svar på tråden Var finns alla mulliga BS/Nyfikna tjejer?
  • Anonym

Prova tex-tv, qx och rfsl. Här känns inte som rätt forum. FAMILJEliv

• Anonym (bs)

Kan bara tala för mig själv men jag skulle inte vara intresserad av en trekant med en kille. Jag upplever också att många andra känner så fast jag vet inte.
    Lycka till

• Anonym (Lilla jag....)

I vilket län bor du då?
    Är du enbart intresserad av att träffas med din kille också, eller även bara med en tjej för att ha sex?

• Anonym

Vad är sylvia för en sida?

Jag raggar absolut inte här på FL om ni tror det Tänkte bara höra mig för lite om tips på olika sidor.
    Det finns möjligen ingen speciellt sida om man bor i Västra Götalansregionen?

Jag vill helst att vi träffas alla tre men är även öppen för träffar på 2

• Anonym

Sylvia är en kontaktsida för BS tjejer och lesbiska. Det är blandade folk som är medlemmar, både sånna som vill ha sexträffar och sånna som är ute efter seriösa förhållanden.
    En sak du måste tänka på är att du måste vara aktiv själv och ta kontakt med dom medlemmar du tycker verkar intressanta, det funkar inte att bara bli medlem och sedan tro att någon kommer kontakta dig....

På sylvia kan du filtrera medlemmarna så du ser vilka som finns i Västra götaland.

Lycka till!

• Anonym

här finns en i västra götaland

• Anonym

Hmm.. Så här på familjeliv av alla ställen finns de tjejerna som vi vill träffa? :-P

Känns inte som rätt ställe att ta det på... Men har blivit medlem på sylvia nu för den som vill titta in och kika lite närmare heter jag mulligamadamen där.

• Anonym

är oxå medlem där ( jag som oxå bodde i västra götaland)...jag tror du har vart inne på min sida ..metalbaby

Svar på tråden Var finns alla mulliga BS/Nyfikna tjejer?