Bajs out skrev 2009-03-26 19:34:05 följande:
Oj, herregud vad mycket diskussion det blivit. Kan inte svara på var och en av era meddelanden men kan säga övergripligen att jag aldrig sagt att jag FÖRVÄNTAR mig att få EKONOMISK hjälp av mina föräldrar. Det jag har sagt upprepade gånger är att jag förväntar mig stöd av dem (INTE ekonomiskt), det är väl inte orimligt att förvänta sig stöd av föräldrar? Och som jag tidigare skrivit finns det omständigheter då föräldrar inte kan hjälpa till, men har de en möjlighet är det en självklarhet för mig att de ska få ta del av barnens liv så mkt de vill och kan.Jag vet att det inte är läge i mitt liv att skaffa ett till barn så nära inpå och jag är inte så dum att jag kommer göra det när jag vet att jag behöver jobba för att försörja de jag har. Det har jag också sagt tidigare. Det enda jag sa var att jag ville ha en till och att jag kände ett sug efter det, sedan har ni tolkat mina inlägg så att jag knappt själv förstår någonting längre. Alltså, jag har 4 barn, vill ha ett till, vet att det inte går vid den här tidpunkten i mitt liv, får stöd av föräldrar (ibland ekonomiskt, men inte som ni skriver att jag förväntar att få stöd eller är beroende av det varje månad).. vad mer? vad vill ni veta?
Jo jag tycker det är orimligt att förvänta sig stöd för att ta hand om sina barn