• MarieHJ

Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!

Lill Babbs var 16 när hon fick sitt första barn! Nu är hon ju gammal men hon blev kännd kort där efter.. såg det på tv häromdagen=) Så man kan allt bli känns och vara ung morsa.

• MarieHJ

blå fisk skrev 2009-03-06 14:03:02 följande:

Pernilla Wahlgren fick väl sitt första barn som relativt ung (under 25). Men av de som fick sitt första barn senaste åren vet jag ingen på rak arm. Vet inte om de klassas som kändisar direkt. Men Jimmy Jansson (heter han så?) och hans sambo som också är artist fick väl barn för något år sedan. De måste vara ganska unga, men hur gamla de är vet jag inte.
  • MarieHJ

blå fisk skrev 2009-03-06 14:03:02 följande:

Pernilla Wahlgren fick väl sitt första barn som relativt ung (under 25). Men av de som fick sitt första barn senaste åren vet jag ingen på rak arm. Vet inte om de klassas som kändisar direkt. Men Jimmy Jansson (heter han så?) och hans sambo som också är artist fick väl barn för något år sedan. De måste vara ganska unga, men hur gamla de är vet jag inte.
    Jimmy jansson var 19 när deras barn föddes vet jag.
  • MarieHJ
    Emillis skrev 2009-03-06 20:30:59 följande:
    Så svenska unga kändismammor (internationella e lite lättare...) under 30 hittills är alltså sandra Dalbäck och Sarek tjejen... 2 st.... Varför måste man välja karriär eller barn? eller e det just kändismammor som väntar.... hmmm... vi måste komma på nån fler va.... (ja e inte besatt av kändismammor , men faktum e att det e rätt intressant.... Att det inte finns)
    Men det är ju flest svenska unga kända mammor som räknats upp här.. Inte bara 2 st^^
Svar på tråden Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!