Jag vill göra en hembudget vet någon nåt bra program och vart man kan hitta det?
som rubrik
som rubrik
Jag satt och fixade med en igår.. jag kan maila över till dig om du vill titta på den.
Den är i excel och kan ju fixas med hur man vill.
Jag satt och fixade med en igår.. jag kan maila över till dig om du vill titta på den.
Den är i excel och kan ju fixas med hur man vill.
det finns en tjänst på nätet som heter Överblick. www.overblick.se Den ska vara helt grym. Tar lite tid i början att lägga in alla uppgifter men mkt bra sen, har jag hört. Själv har jag gjort en i excel men den tenderar att växa och växa.... Lycka till!
Ulle73: det vore bra tack. du kan väl skicka ett personligt medelande så kan du få min adress
Ulle73: Har du lust att skicka en till mej med?
Visst.. meddela bara din mailadress. Jag använder inte den här än, men skall gå över till den. Fixade den till en kompis så det är bara att ändra och justera hur mycket ni vill. Vi har valt att ha ett sammandrag, och sedan varje månad i veckor. För jag vill se kostnaderna per vecka..
Ulle73: Har skivit min mail i din gästbok. Radera gärna mitt inlägg sedan. Tack så mycket!
Jag har gjort en mycket enkel fil
1. Inkomester person 1 och 2.
2. Utgifter. Här listar jag allting som vi gör av med. (inkl ränta och amortering)
3. Sparande.
4. Pengar kvar.
Jag har en separat fil för mat, där jag för in alla matkostnader. (Mat är ju en post i utgifterna)
Jag kan blanka filen och skicka den till dig om du vill. Skicka i så fall ett meddelande till mig med din mailadress.
Excel har flera stycken man kan välja mellan..