Nogger Mint
Åhh sneglade över glassboxen idag och där låg den - Nogger Mint. Jag är ju mintglassfanatiker så den inhandlades omgående *ligger nu i frysen*
Åhh sneglade över glassboxen idag och där låg den - Nogger Mint. Jag är ju mintglassfanatiker så den inhandlades omgående *ligger nu i frysen*
Mintglass *ryser*
Här finns de andra nyheterna från GB i år - jisses Magnus temptation caramel & almondy ska definitivt testas
www.gb.se/campaign/aretsnyheter/
Först blev jag jätteglad och tänkte att den måste jag ju prova! men såg sedan på bilden att det ser ut som det även på den nya är deb äckliga nougaten inuti... men jag kanske provar ändå
Annars så verkade ju de nya Magnum glassarna smaskens, kommer nog att prova Temptation dark först
Vad gör den i frysen? Där gör den knappast nagon nytta
Ät nu och rapportera!
Hmm nu är den uppäten. Skalet jättegott - glassen mumsig som tusan, men hallå vad fan har de gjort med nougatklumpen - den va stenhård och smakade som sån choklad man har på en vanlig vaniljpinne (typ knattepinne el gb:s favoritpinne) - fast massor av den och hårt pressad. Blev djupt missnöjd pga nougatklumpen - annars hade det fan vart en 10-poängare, men nu vet jag inte ens om jag kommer köpa den igen...