• Zimlis

Nogger Mint

Åhh sneglade över glassboxen idag och där låg den - Nogger Mint. Jag är ju mintglassfanatiker så den inhandlades omgående *ligger nu i frysen*

In flagrante delicto
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nogger Mint
  • Atamon

Först blev jag jätteglad och tänkte att den måste jag ju prova! men såg sedan på bilden att det ser ut som det även på den nya är deb äckliga nougaten inuti... men jag kanske provar ändå
    Annars så verkade ju de nya Magnum glassarna smaskens, kommer nog att prova Temptation dark först

• siamusen

Vad gör den i frysen? Där gör den knappast nagon nytta

Ät nu och rapportera!

• Zimlis
    siamusen skrev 2009-03-06 18:06:38 följande:
    Vad gör den i frysen? Där gör den knappast nagon nytta Ät nu och rapportera!
    Mmm jag ska *lovar* Jag har ju lagat mat - har glassen som belöning *hoppas jag*
    In flagrante delicto
  • siamusen
    Zimlis skrev 2009-03-06 18:07:44 följande:
    Mmm jag ska *lovar* Jag har ju lagat mat - har glassen som belöning *hoppas jag*
    Vilken karaktär du har! Jag hade slitit upp pappret utanför affâren och glufsat
  • Zimlis
    siamusen skrev 2009-03-06 18:10:34 följande:
    Vilken karaktär du har! Jag hade slitit upp pappret utanför affâren och glufsat
    Jaaa, men snart så *mot frysen*
    In flagrante delicto
  • Zimlis

Hmm nu är den uppäten. Skalet jättegott - glassen mumsig som tusan, men hallå vad fan har de gjort med nougatklumpen - den va stenhård och smakade som sån choklad man har på en vanlig vaniljpinne (typ knattepinne el gb:s favoritpinne) - fast massor av den och hårt pressad. Blev djupt missnöjd pga nougatklumpen - annars hade det fan vart en 10-poängare, men nu vet jag inte ens om jag kommer köpa den igen...

In flagrante delicto
Svar på tråden Nogger Mint