Inlägg från: Trollet i skogen |Visa alla inlägg
  • Trollet i skogen

Hur träffades ni?

Vi träffades på jobbet. Jag i början av min skillsmässa och hon flata och precis blivit dumpad av sin sambo.
    Vi hade någon vecka av vibbrerande luft och tåflirt på jobbet sen kom hennes ex på att hon inte visste vad hon kände. Så dom blev ett par igen.

Min skillsmässa gick igenom med dunder och brak. Ut i gay världen vandrade jag! Läskigt och skrämmande.

Ett år senare sitter tjejen från jobbet och berättar att det är igen som för ett år sedan i hennes förhållande, alltså slut. =)
    Vi börjar umgås, träffas, myser har det underbart i 3-4månader sen börjar hennes ex igen. Jag väljer att gå, finns ingen anledning att spela på andra fijolen. Jag är ett första handsval!

Dom har sex och hon och jag pratar inte egentligen alls.

Under hela den här tiden har jag dejtade tjejer, nytt och spännande. Försökt med killar men det var fel.

Så en dag på jobbet kommer en kollega och berättar om ett rykte...att jag och den tjejen varit ett par!! Jag berättar vår historia men att vi inte är det längre. Går till tjejen och berättar om ryktet. Då börjar vi prata igen, vi börjar chatta och smsa. Prata om allt vi inte vågat eller velat förut. Jag var inte intresserad av ett förhållande med henne, hur dum får man vara om man går på samma nit igen?!? Men krogen och fylla vi hamnade gång på gång i säng. Även denna gång var det jag som satte stopp, nu vill jag vidare!

Men då kröp det framm =) Hon älskade mig!! Min rädda, fega lilla flicka på då 34år.

Det är över tre år sedan och vi bor ihop!

Lycka =)

Svar på tråden Hur träffades ni?