• Mollymajs

Vi som har barn med spalt del 11

Startat ännu en tråd då den gammla gick ut. Hoppas ingen han före och att alla hittar hit

• Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 11
  • Ida24

Jag har hittat hit. Tydligen först......

• Ida24

Grattis till alla som är gravida!

• aihpoz

När man ska ansöka om vårdbidrag så ska man ju ha en läkares utlåtande/intyg och nu undrar jag vem denna läkare ska vara..den som kommer göra hans op eller den han hade när han föddes på bb?

~* Liam Magnus*~
  • aihpoz

Vilken av alla blanketter är det man ska fylla i från fk? Tänkte ladda hem den..

~* Liam Magnus*~
  • Mollymajs

åhhhhhhhh va sur ja blir på familjeliv. staratede ju nya tråden o försökte skicka länken i de flestas gästbok som brukar hänga här. helt plötsligt blir ja avttängd 3 timmar från att skriva i folks gästböcker o svara på forumpga spam. tycker inte det kan va nåt fel o länka tråden till alla behöriga. Hoppas alla hittar hit iallafall.

• aihpoz
    Mollymajs skrev 2009-03-08 19:00:45 följande:
    åhhhhhhhh va sur ja blir på familjeliv. staratede ju nya tråden o försökte skicka länken i de flestas gästbok som brukar hänga här. helt plötsligt blir ja avttängd 3 timmar från att skriva i folks gästböcker o svara på forumpga spam. tycker inte det kan va nåt fel o länka tråden till alla behöriga. Hoppas alla hittar hit iallafall.
    Får hoppas att dom flesta ser i forumet att det skrivs i en ny..vi får se till att skriva mycket så att tråden syns på listan..
    ~* Liam Magnus*~
  • jojofatty

Tack för länken!!...

Här har vi haft det lite rörigt på sistone så jag har inte hunnit va inne och läsa.. Jesse är överkänslig mot komjölken i all ersättning så nu kör vi på Nutramigen och det är 1000 ggr bättre... dock HATAR han den maten (klandrar han inte fy f*an vad den luktar illa) så han äter vråldåligt så han är vaken typ konstant och bara gråter... men nu börjar vi komma på fötter igen!!!...

GRATTIS TILL ALLA +!!! Kul för er!
    Själv ska jag dra igång prosessen för sterelisering!... Imorgon bär första samtalet av!... *spännande*

Dags att sy lite... har fått hem mina fina tyger jag har beställt så nu ska jag göra en skötväska... *pyssel apa* Bästa att passa på nu när båda barnen sover...

• aihpoz
    jojofatty skrev 2009-03-08 19:19:30 följande:
    Tack för länken!!... Här har vi haft det lite rörigt på sistone så jag har inte hunnit va inne och läsa.. Jesse är överkänslig mot komjölken i all ersättning så nu kör vi på Nutramigen och det är 1000 ggr bättre... dock HATAR han den maten (klandrar han inte fy f*an vad den luktar illa) så han äter vråldåligt så han är vaken typ konstant och bara gråter... men nu börjar vi komma på fötter igen!!!...GRATTIS TILL ALLA +!!! Kul för er!Själv ska jag dra igång prosessen för sterelisering!... Imorgon bär första samtalet av!... *spännande*Dags att sy lite... har fått hem mina fina tyger jag har beställt så nu ska jag göra en skötväska... *pyssel apa* Bästa att passa på nu när båda barnen sover...
    Hur kommer det sig att du bestämt dig för sterelisering och hur går den processen till för att få det gjort?
    ~* Liam Magnus*~
  • Hägris

Tack!!

Vi ska fara till logopeden nu första gången efter hårda gommen op. spännande!! Hoppas att hon kan säga om det har blivit helt tätt jag är så nyfiken på det!

• Hägris
    Svar på #7
    Viddi käkade oxå nutra och tro det eller ej dom vänjer sig!! Om du inte redan vet det så kan man hälla i lite socker i början så får det lite bättre smak. Sen började jag rätt fort blanda på vatten/fruktdryck=godare.
Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 11