• väntar i Kina kön

Var kan jag hitta stövlar med extra vida skaft billigt?

Jag har sökt stövlar överallt och testat massor men jag har så vida vader så det är inga skor som passar och de som jag har fått igen så sitter inte snyggt.

Jag hade ingentligen velat typ mormorskängor med högt skafte eller liknade men jag hittar ingenstans. Testade beställa från en sida från england men det blev för vida trots att jag hade mät, och skicka tillbaka kostar 300 kr så därför vill jag inte beställa från Duo boots. Jätte bra service och trevlig personal.

Kan tänka mig andra vida stövlar ochså och inte bara mormorkängor. Vanlig går ej.

Har 42 cm i vad mått

Har sökt på tradera och hittade ett par skor som jag missade lägga bud på och som gick ut idag och blocket men det finns inte

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 22:44
    Ingen som vet var jag kan hitta begagnade eller nya stövlar med extra vida skaft.

Har lagt in en köpes annons här...*ler Tänkte inte ens på att det fanns

• Svar på tråden Var kan jag hitta stövlar med extra vida skaft billigt?
  • EnsammaMamma

jag köpte mina på skopunkten, jag frågade efter stövlar med extra vida skaft och de hade en modell då i dec, dock utan klack.

• väntar i Kina kön

Har ochså kollat med dem men det fanns tyvärr inte kvar i min storlek.

Har 38 och den är oftast slut.

Tänke om någon visste om någon bra sida på nätet var man kan köpa nya eller bättre beg.

• amalie79

Jag är precis tvärtom, en stl 40-41 med smala vader :) såg att Scorett outleten som finns i Gällstad och på Freeport (kanske finns på fler ställen) hade en stövelmodell som fanns i extra smala till extra vida skaft.... en svart, ganska fin stövel, i vintras iaf!

• väntar i Kina kön

väntar i Kina kön skrev 2009-03-08 23:03:46 följande:

Jag har sökt stövlar överallt och testat massor men jag har så vida vader så det är inga skor som passar och de som jag har fått igen så sitter inte snyggt.Jag hade ingentligen velat typ mormorskängor med högt skafte eller liknade men jag hittar ingenstans. Testade beställa från en sida från england men det blev för vida trots att jag hade mät, och skicka tillbaka kostar 300 kr så därför vill jag inte beställa från Duo boots. Jätte bra service och trevlig personal.Kan tänka mig andra vida stövlar ochså och inte bara mormorkängor. Vanlig går ej. Har 42 cm i vad måttHar sökt på tradera och hittade ett par skor som jag missade lägga bud på och som gick ut idag och blocket men det finns inte
    Missade att det fanns den köp och sälj sida här ochså. Lägger in en köpes.
  • väntar i Kina kön

Ingen som vet var man kan köpa stövlar som är extra vida i skaftet? Måste vara via postorder eller begagnade.

• väntar i Kina kön

Hittade ett par på coop med resår och det var till och med på rea

Svar på tråden Var kan jag hitta stövlar med extra vida skaft billigt?