Inlägg från: turkos |Visa alla inlägg
  • turkos

Luktar pyton från handfatet, hjälp!!

Det luktar avlopp från mitt handfat i badrummet. Vi har rensat vattenlåset och skruvat åt allt. Kollat gummiringen längst ner mot golvet som ser ok ut. Vi har haft problemet i över en månad nu. Vad sjutton ska man göra???!!! Det är pinsamt att ha en sådan lukt hemma. Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Luktar pyton från handfatet, hjälp!!
  • turkos

Vi är säkra på att det är från handfatet, det luktar värre än värst när vi öppnar handfatsskåpet. och det luktar inte från golvbrunnen eller toaletten. Vi har spolat vatten och haft i alla möjliga rengöringsmedel och klastiksoda. Funderar på om det kommer ut ngn gas någonstans från avloppet...? Är desperata nu :(

• turkos

Klorin har jag provat och det är inte stopp i avloppet för det har vi kollat många gånger nu när det Det får vi nog byta då, det verkar ju vara det enda vi inte har gjort.

• turkos

Klorin har jag provat och det är inte stopp i avloppet för det har vi kollat många gånger nu när det bara fortsätter att lukta. Det får vi nog byta då, det verkar ju vara det enda vi inte har gjort.

• turkos

Gummiringen nedtill, kan den bytas ut? Den verkar ju sitta fast i golvet. Kan man täta delarna med något?

Svar på tråden Luktar pyton från handfatet, hjälp!!