Spikmatta?
shakimattan finns på WWW.bodystore.com kostar 599:- tror jag...
Har bara hört lovord om dom... senast idag pratade vi om att skaffa en... är lite sugen faktiskt!
shakimattan finns på WWW.bodystore.com kostar 599:- tror jag...
Har bara hört lovord om dom... senast idag pratade vi om att skaffa en... är lite sugen faktiskt!
har kollat lite nu, och det är ju samma matta, dom har på bodystore för 599:-
Som shaktimattan.se för en hundring till...
Dessutom är det fraktfritt från bodystore när man handlar för över 500:-
Ja, jag beställer nog en i morgon tror jag!! från bodystore....
har diskuterat fram o tillbaka, shaktimattan eller den svenska... men jag har nog kommit fram till att shakti-mattan passar oss bättre...
Den svenska är hårdare, har vassare spikar, och tar längre tid att anpassa sej till, men eftrsom jag själv inte provat nån av dom, så förmedlar jag bara vad andra sagt...
en jobbarkompis köpte den svenska efter rekommendation av någon hon kände, men efter en tid sålde hon den, och köpte en shakti-matta istället, och den är hon supernöjd med... men en annan hävdade att den svenska var bättre... så,??
prova sej fram kanske?
Nu har jag beställt en shakti-matta från bodystore!
beräknad leverans på tisdag... *längtar*
åååhh, det låter ju underbart!!
ansiktet? oj, gör inte det ont? vilken effekt får du av det?
Iallafall så somnade jag i går kväll på min matta också.... det var så skönt, så jag bara vaknade till och tog bort den och sov vidare....
jag tror inte att du ångrar dej... man är ju lite dålig på att unna sej själv något, så en spikmatta är väl en bra present till sej själv! jag ligger på min varje kväll, och har fötterna på den när jag ser på tv, eller som nu när jag sitter vid datorn... men har lite svårt för att få gubben att använda den... han har provat en gång bara... jag tror han tyckte det gjorde ont
.... han skulle så väl behöva den.. så jag får väl tjata lite