Inlägg från: Jempajenny |Visa alla inlägg
  • Jempajenny

Gekås vol 10

Therese1981 skrev 2009-03-23 15:14:36 följande:
    Hej hej tänkte åka till ullared i veckan Någon som vet om det finns fina påslakansätt till spjälsäng?
    De har ganska mycket påslakanset. Allt från neutrala unisexvarianter till Nalle Puh och Hello Kitty. Storlek 100x130.
  • Jempajenny
    Annica1 skrev 2009-03-24 18:31:30 följande:
    Nån som vet om dom har små bäbis scarfs där? (För dregel)
    De har haft en rosa och en ljusblå variant för runt 25:- Annars har de ju ett uppsjö av olika frottehaklappar.
  • Jempajenny
    Twid skrev 2009-03-25 19:44:45 följande:
    nämen! När jag var där igår såg jag något liknade.. men dat kanske var en skötbädd då? hmm.. jag är nästan säker på att det var ett jusblått snuggelnest! men jag kan ha sett fel. låg precis utanför det där lilla rummet med vagnar,babyskydd och sånna tillbehör.
    Jag kan ha fel... Det var någon månad sedan jag var nere sist. Deras babyutbud varierar ju kraftigt.
  • Jempajenny
    sommarblomman82 skrev 2009-04-04 18:09:04 följande:
    Åh nu är jag glad, vi ska flytta ner till örebro, och det är ju inte såååå himla långt till Ullared.. Nu till min fråga, är det sådär toppen billigt och bra där? Vad ska man satsa på att köpa sig där, finns allt möjligt? Hur är det med sommar kläder till barn på 10, 3 och en liten som i sommar är 4 månader?
    Ja, det är billigt på GeKås. Här är ett litet prisjämförelsetest från GP (dock 3 år gammalt):

www.gp.se/content/1/c6/30/13/76/Ullared.pdf

När vi är på Gekås handlar vi alltid hygienartiklar till hela familjen, underkläder, rengöringsprodukter till hemmet och nu när vi fått barn, babyartiklar, kläder och leksaker. Jag har också handlat flera jackor till mig själv.

Gällande barnkläder tycker jag utbudet till bebisar (stl 50-68) är sådär. Det finns enormt mycket mer att välja på efter stl 74/80.

Glöm inte nedervåningen med billiga verktyg, CD-skivor, hushållsapparater, bläckpatroner mm.
  • Jempajenny
    LLNLLLNB skrev 2009-04-05 20:18:01 följande:
    Hehehe, håll utkik efter om de har fiskstjärtar! Har varit runt i alla leksaksbutiker idag och letat efter sjöjungfrukläder typ Ariel, Mermadia. Dottern 3 år gammal stod här i morse och illtjut efter att få en fiskstjärt och tömde sin spargris för att kunna köpa en. Någon som vet om de har utklädningskläder/maskeraddressar?
    Jag spanar efter fiskstjärtar! Det är antecknat... {#lang_emotions_wink}
  • Jempajenny
    saris2008 skrev 2009-04-05 20:39:24 följande:
    Jag med!! Undrar också vad jag ska leta efter till min 1 åring, fleece fodrade regnställ tänkte jag köpa till dagis till hösten iallfall. Nån som vet om de har brio tåg där???
    Menar du de med magneter eller dragloket?

Ska jag kolla något speciellt i klädväg? Kille/tjej? Storlek?
  • Jempajenny
    Simben skrev 2009-04-23 08:38:35 följande:
    Tyvärr så har sambon kameran och han är i frankrike så har inte kunnat ta bild men gå in på jempajenny i denna tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43320923.html så ser du den där oxå. eller titta på förra inläggets länk men jag tycker den syns tydligare i den länken jag har i detta meddelande
    Hej!

Vi har tänkt använda vagnen som extravagn när vi åker bort, åker till stan eller stranden i sommar så vi har inte använt den så mycket. Den är ju inte en vagn jag skulle använda dagligen - ialla fall inte till min dotter som bara är knappt 8 månader.

Sittytan är dessutom ganska kort har jag märkt så dottern hasar ner lite grann. Men den fungerar alldeles utmärkt till det jag tänkt använda den till.
  • Jempajenny

Vi köper alltid nappar, dinappar till nappflaska/nappflaska, våtservetter, Natusan- och Barnängenprodukter, tandborse och tandkräm, strumpbyxor, haklappar, strumpor, pyjamasar och någon leksak när vi är där nere. Och då menar jag VARJE gång, ca varannan-var tredje månad. Fast vi köper ju inte fler än 1 eller några av varje...

• Jempajenny
    Fia med knuffar skrev 2009-05-09 14:18:21 följande:
    Undrar om nån har koll på om det finns: -Regnskydd till sulky/paraplyvagn (universal) -Solskydd till barn -Utklädningskläder ex. riddare, sjörövare -Leksaksskruvdragare -CD-sagor och kanske pris???
    Nu är det ett tag sedan jag var nere (början av april) men då fanns:

*Genomskinligt regnsskydd, 99:- tror jag det kostade
    *Solskydd; finns både kläder och krämer/spray
    *Det fanns Pippi och skelett när jag var där. En personal sa att det inte är maskeradsäsong nu utan de fokuserar på uteleksaker
    *Skruvdragare fanns. Liten kopia av Black & Decker
    *CD-sagor fanns med Mamma Mu kommer jag ihåg. Kostade typ 39:-
Svar på tråden Gekås vol 10