Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Gekås vol 10

Koocachoo skrev 2009-03-20 10:48:33 följande:
    Någon annan som vet om det kan ha varit en Electrolux? Min son vill ha en sådan dammsugare!
    vet inte märke. är ngn billig sak som gick sönder direkt jag tog hem den till barnen.
  • hot fuss

letade efter rutschkanan det pratades om i tråden åt en kompis.
    men den fanns inte idag.
    bara som info för er som ska ner imorrn eller så.

kan ju iofs ha kommit in då.

tyckte det var dåligt med kläder oxå.
    hittade inte mkt till varken mig eller barnen.
    fanns mkt bebis men inte mkt till större barn (jag letar i 98 110 o 134).

men softshelljackorna är underbart snygga. o för 149 kr är de klart värda priset.

köpte badkläder till barnen oxå. spidermanbadbyxor till grabbarna för 29,90 och bikini till dottern för 70 kr och sen 50% på det.

• hot fuss
    rosita333 skrev 2009-03-21 22:19:02 följande:
    hej! har några fler frågor innan avfärden den 27:e! Hoppas några som har svar:) Vad kostar soft shell jackor till vuxen?Färger? Finns det mkt pojkkläder, vår och sommar, strl 80-86? Solskyddsfaktor, finns det? Har dom mycket skor i skoaffären utanför(skokanonen?) för bebis, typ 21? Har dom mycket grejer till tacos billigt? Hoppas någon vet och kan svara;) MVH/Rosita
    softshelljackorna vuxen kostar 249 kr. fanns i massa olika svarta med olika färger på dragkedjorna. idag såg jag nog inga andra färger än svarta just.

solskydd finns.

tacogrejerna är billigare på willys
  • hot fuss
    EnilemmE skrev 2009-03-22 20:03:16 följande:
    Är det någon som har koll på var Astrid Lindgren-filmerna kostar?? De vanligaste som typ Pippi, Madicken, Emil och de ni vet!
    de är inte billiga där. billigare att köpa på maxi eller willys hemma på erbjudande.
  • hot fuss
    DecemberBebis skrev 2009-03-23 11:36:58 följande:
    blir nog en tur till ullared nästa vecka.. men slog mig precis att det kanske är påsklov då ? eller det är veckan efter ? för då brukar det väl vara mycket folk ?? ni som varit där nyligen , hur ser det ut med vårkläder till barn ? och sommarkläder till bebis ? Nån som har koll på om dem har en sån 3hjulig sparkcykel ? dottern önskar sig en sådan.. tyg , har dem det ? var evigheter sen jag var där...
    sparkcykel med tre hjul hade de. i rosa o blått. 139 kostade den.
  • hot fuss
    fru edinge skrev 2009-03-23 12:34:12 följande:
    jag behöver SNABB HJÄLP!!!! vet någon vad träklossarna kostar, de som ligger i en förpackning om ca 80 bitar?? vet någon vad en leksaks kundvagn fylld med olika låtas matvaror kostar?? vet någon vad en stor telletubbies med rörlig skärm på magen kostar? vet någon vad plast tallrikar, kaffekannor mm kostar(att leka med)??? Vet någon om plastdjur tex bondgårdsdjur är mycket billigare än någon annanstans?? Och har ni några bra förslag på vad man kan köpa till ett 8 månaders barn i påskpresent?? behöver megamega hjälp!!!!!!!!!!!
    kan hjälpa med några.

teletubbien var dyr. 249 kr. min son ville ha en men jag vägrade.

o kundvagnen med mat kostade 109 eller 119 kr.
  • hot fuss
    Willes Mamma 08 skrev 2009-03-23 15:07:31 följande:
    nån som vet om de finns brio spis i svart till barn? har de duploo? priser? va finns de mer för leksaker ? tusen tack om nån vet o vill svara.)
    svart spis finns det inte. bara vanliga röda. micki eller vad det är för några.

duplo finns några få såna små förpackningar. inga hinkar med det. förpackningarna är inte så billiga heller.

däremot finns det en annan sorts stora legobitar som finns billigt i hinkvis. o de kan man koppla ihop med duplo om man har såna hemma. tror en bautastor sån hink gick på 79 eller ngt sånt.

annars finns det typ allt i leksaksväg. är ju en stoooor avdelning med bara leksaker. allt från billiga märken som man hittar på typ citygross hemma till märkesleksaker typ barbie o lego o sånt.
  • hot fuss
    Twid skrev 2009-03-23 15:08:51 följande:
    Vi köpte en trehjulig sparkcykel åt våran dotter i november!(fanns blå&rosa) Den vi köpte har cykelkorg och hela balunsen! Men dock är jag lite skeptisk till att trots man dragit åt styret hårt så är det ändå lite löst så att det går att vrida till. När vi köpte den var den nedsatt till 99kr! Och vi har iaf lyckats trixa dit styret ordäntligt, och dottern älskar den iaf!
    är nog samma jag såg i lördag. 139 kr kostade den nu iaf. ångrar att jag inte köpte ngn.
  • hot fuss
    EnilemmE skrev 2009-03-23 15:55:01 följande:
    Jag köpte en sån Teletubbie för ca ett år sen och då betalade jag typ 129 kr, så det låter konstigt om de har höjt den med över en hundring, men det kanske de har!??!
    149 kostade den. maken rättade mig här

sorry.
  • hot fuss
    Willes Mamma 08 skrev 2009-03-23 16:55:50 följande:
    tack för svaret=) min svärmor ska åka dit nämligen o ja tänkte ja skulle ha en liten lista åt henne,hehe! men de e ju så svårt o veta vad som finns m,m! skulle verkligen vilja åka dit själv,hihi! vet du om de har billiga tågbanor o sådant i bra paket?
    ingen aning. tågbanor är annars skitbilligt på biltema eller ikea istället. helst biltema. de passar dessutom med brios tågbana om man har sånt sen innan.

jag är ganska noga med att a l l t faktiskt inte är billigare är nere. hittar jag bättre hemma så köper jag hellre det.

jag köper

billiga bra kläder
    utekläder
    regnkläder
    mössor vantar
    underkläder
    pyjamaser
    lakan
    o sen en del billig heminredning.

men som min mamma tex som laddar med schampo o sånt där nere, å köper jag för lika mkt eller mindre på öb eller rusta hemma.
    samma med en del leksaker. de finns ofta billigt hemma oxå.
  • hot fuss
    Therese1981 skrev 2009-03-23 19:08:11 följande:
    Nu blir jag fundersam endel skriver att dom passar och endel säger att dom inte passar.......
    för mig passar de inte.
  • hot fuss
    Folkracetjej skrev 2009-03-23 19:39:35 följande:
    påtal om ikeas täcken så har dom olika mått när jag väntade min dotter i september 07 så köpte jag en säng och madrass jätte billigt för då skulle dom byta bädd mått så det kanske kan bero på det? Att vissa har dom äldre och andra den nyare bäddmåtten?
    jag hade både nya och gamla täcken från ikea. passade inte på ngt.

jag köpte nytt täcke där nere på gekås istället. kostade ju typ ingenting där nere.
  • hot fuss
    Flina78 skrev 2009-03-23 21:39:13 följande:
    Hej! Jag ska åka på fredag och letar efter en ståbräda till min bror o hans fru som nu väntar sitt andra barn. Vi nån om det finns ståbrädor till barnvagnar där och isåfall vad de kostar?
    ja det finns det. tror de kostade 169 kr.
Svar på tråden Gekås vol 10