• Ruso

Gekås vol 10

numberone skrev 2009-03-13 09:23:29 följande:
    Det finns en variant och den kostar ca 270 kr... Den går att ställa i tre olika lägen och funkar jätte bra men min flicka har precis bränt armbågarna i sin....
    Oj, jag visste inte att det går att ställa i olika lägen! Jag har köpt en sådan här gåstol två gånger, är jätte nöjd med den!

Hur gjorde din dotter för att bränna armbågarna i stolen??

Försökte leta en bild av stolen, tyvärr var detta den enda...

http://www.familjeliv.se/hem/ruso/gallery/phphewwh3.jpg
  • Ruso

Kul att hitta hit, jag älskar Gekås och bara väntar på att få åka dit igen. Vill helst åka innan lillbrabben fyller 1 den 1.april, men det verkar svårt, han får få pengar i present och köpa själv sedan

Finns många softshell i olika färger? Finns även små storlekar?

• Ruso
    numberone skrev 2009-03-13 10:17:40 följande:
    Man ändrar läge mitt fram på undersidan av bordet....en spärr där som man antingen drar fram eller bak... den är trög som bara den och måste vridas först innan man kan  ändra läge ...gör INTE det när barnet sitter i bara!! Nu har ju min flicka en cp-skada som gör att hon har armarna intill sig mycket men hon har lyckats gnida armbågarna mot tyget på sidorna där man sitter...
    OK, sonen är 11 månader och går för fullt på egen maskin, så stolen används inte mera. Men det är ju bra att veta nu när jag borde få ändan ur vagnen och sälja stolen!

Lillgumman, låter inte roligt alls... Kan du fixa på något vis så det inte händer igen?
  • Ruso

MIn dotter är DORA- tokig.

Någon som vet om det finns kläder/prylar med DORA just nu? HOn fick den sjungandes dockan i julklapp, och det var verkligen favorit!

Vet någon om det kommit nya roliga HSM saker efter julen?

• Ruso
    JennyC84 skrev 2009-03-13 11:45:56 följande:
    Vad är de för märke på gåstolen?
    Babyboom, som de flesta prylar på Gekås babyavdelning ;)
    JÄttenöjd med alla saker jag har därifrån, åkpåse, skötväska, vagn, regnöverdrag, gåstol, babysitter.... kanonbilligt, men också bra kvalite!
  • Ruso
    Pigelinen skrev 2009-03-13 11:49:05 följande:
    Någon som sett docksäng på GeKås? och pris isåfall.
    Har köpte vit spjälsäng för 129, tror jag..., men det var nog ett tag sedan. Har inte kollat efter de senaste gångerna. Fanns vagga också.
  • Ruso

Någon som har hittat något som liknar denna på Gekås?

http://linuslotta.com/static/000/004/4635.jpg

Och någon som vet om det finns kvar dessa interaktiva (eller vad man kallar det) olika sakerna från Fisher price, de hade robot, klocka, mobil och nått till...undrar över priset. (alltså sånna lek och lär saker...)

• Ruso
    numberone skrev 2009-03-14 13:53:06 följande:
    det var mycket skitsaker för typ 10 år sen... då kunde man verkligen se på stan om nån hade gekås kläder men idag finns det ibland även nåt parti med märkeskläder som de kommit över...Det finns massa bra!! De bästa babykläderna som håller superbt i tvätten är de som har en liten giraff som märke... vi har jätte mycket av dem och de har hållt i både färg och form trots MÅÅÅÅNGA tvättar...
    Även walking kids/walking baby gillar jag. De randiga tröjorna man får för 35 spänn håller kanonfint!
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2009-03-14 16:13:46 följande:
    Exakt den traktorn har iaf funnits för 49,95 FP hade de förra veckan robot för 169:-, klockan, mobiltelefonen fanns också men priset kommer jag inte ihåg(dj:n finns inte). Det finns numera ganska mkt FP grejer även från Little people
    Åh...har den samma finesser också tro? Alltså när man sätter djuren på plats så hör djurläten, bonden "Old McDonald" och så kan det köra lite själv framöver...

Vilket pris...vill ha en sådan till lilleman, men i lokala affären ( i andra färger) kostade den 249...

Klockan och mobiltelefonen såldes för halva priset i lokala affären, men jag är osäker på om det är billigare eller dyrare än Gekås. Klockan kosta ord 399 och mobilen 199...

Hoppas någon annan vet priset.

Har son som fyller 1 och flickor som blir 3 och 5 -måste till Ullared innan födelsedagarna!!
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2009-03-14 16:40:02 följande:
    Tveksam om traktorn som vi fick köpt på Gekås var likadan-priset känns liite väl bra Plastig som tusan så den har redan flyttat.. Tror inte att du får bättre pris på Gekås än halva ordinarie i din lokala butik- FP brukar ligga bra prismässigt men inte alltid "halvaprisetbra" dock kan man fynda rejält även där ibland- köpte FP sjungande Dora dockan för 149:- som annars kostar 500
    Nej, plastig skall den inte vara, på ett negativt sätt... så då var det nog bara en "kopia".

Dora-dockan fick vi också tag i ett ex - lilltösen var överlycklig!!
Svar på tråden Gekås vol 10