Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

Gekås vol 10

nån som vet om de finns brio spis i svart till barn? har de duploo? priser?
    va finns de mer för leksaker ? tusen tack om nån vet o vill svara.)

Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    hot fuss skrev 2009-03-23 15:14:31 följande:
    svart spis finns det inte. bara vanliga röda. micki eller vad det är för några.duplo finns några få såna små förpackningar. inga hinkar med det. förpackningarna är inte så billiga heller.däremot finns det en annan sorts stora legobitar som finns billigt i hinkvis. o de kan man koppla ihop med duplo om man har såna hemma. tror en bautastor sån hink gick på 79 eller ngt sånt.annars finns det typ allt i leksaksväg. är ju en stoooor avdelning med bara leksaker. allt från billiga märken som man hittar på typ citygross hemma till märkesleksaker typ barbie o lego o sånt.
    tack för svaret=) min svärmor ska åka dit nämligen o ja tänkte ja skulle ha en liten lista åt henne,hehe! men de e ju så svårt o veta vad som finns m,m! skulle verkligen vilja åka dit själv,hihi!
    vet du om de har billiga tågbanor o sådant i bra paket?
  • Willes Mamma 08
    hot fuss skrev 2009-03-23 17:02:04 följande:
    ingen aning. tågbanor är annars skitbilligt på biltema eller ikea istället. helst biltema. de passar dessutom med brios tågbana om man har sånt sen innan. jag är ganska noga med att a l l t faktiskt inte är billigare är nere. hittar jag bättre hemma så köper jag hellre det.jag köperbilliga bra kläderutekläderregnklädermössor vantarunderkläderpyjamaserlakano sen en del billig heminredning.men som min mamma tex som laddar med schampo o sånt där nere, å köper jag för lika mkt eller mindre på öb eller rusta hemma.samma med en del leksaker. de finns ofta billigt hemma oxå.
    ah ok=) tack igen för svaret=) får be svärmor köpa lite kläder då till lillkillen=)
  • Willes Mamma 08
    hot fuss skrev 2009-03-23 17:02:04 följande:
    ingen aning. tågbanor är annars skitbilligt på biltema eller ikea istället. helst biltema. de passar dessutom med brios tågbana om man har sånt sen innan. jag är ganska noga med att a l l t faktiskt inte är billigare är nere. hittar jag bättre hemma så köper jag hellre det.jag köperbilliga bra kläderutekläderregnklädermössor vantarunderkläderpyjamaserlakano sen en del billig heminredning.men som min mamma tex som laddar med schampo o sånt där nere, å köper jag för lika mkt eller mindre på öb eller rusta hemma.samma med en del leksaker. de finns ofta billigt hemma oxå.
    jo du har inga bilder på saker du köpt på gekås mer än de jackor du visat på bild? =)
  • Willes Mamma 08

har de bobby car i blått som de står polis på på gekås? o vad kostar den? finns de släp o vad kostar de i så fall?

vad har hänt med bildtråden? vill ju se bilder på era fynd,hihi!

Svar på tråden Gekås vol 10