Inlägg från: madeleinesophie |Visa alla inlägg
  • madeleinesophie

hepatos

Trisssan skrev 2009-03-19 22:00:05 följande:
    Dagsmeja- Ja där ser man... troligtvis var det pga hepatosen som både dina små och min bebbe ville ut tidigt... hallonfrossa- men så roligt att läsa!!! 7... det är ju jättebra! Jag håller tummarna att det fortsätter så!Jag kliar och kliar fortfarande... inte som när det var värst, men usch det är fortfarande jätteirriterande och störande! Resultaten kommer förhoppningsvis i morgon och jag tror nog att det ska visa att värdet har gått ner.... hoppas hoppas....
    Hejsan alla..!=)
    Jag undrar hur eran klåda är vid hepatos..? vart kliar det,har ni utslag er blir det av allt kliande? Hur mkt kilar det??

Jag har haft klåda nu i flera veckor..När jag ska sova är det värst:( Jag har kliat sönder mina ben.:( ska till BM om ca 2 veckor..så får se vad hon säger!
  • madeleinesophie
    Trisssan skrev 2009-03-19 22:34:40 följande:
    För mig kliar det mest i händerna, fram på bröstet, magen och på benen,,, inga prickar eller utslag. Värst på kvällen. Förjäkligt är det, men har minskat lite med hjälp av ursofalk... huvvva!!!!!
    Ahaaa..ok..För mig är det mest benen..jag har verkligen kliat sönder som..smörjer jag in mig så bränner det som SATAN!!:( Och jag är bara i vecka 27..känns som att det är tidiggt för att få hapotos?:/ Men får höra med BM vad hon säger:(
Svar på tråden hepatos