hepatos
Här har ni en till med hepatos, hade 15 vid första testet efter en vecka hade det gått upp till 59. (tar ju en vecka att få svar på testerna) Så jag fick ursofalken för en vecka sedan då jag fick reda på det första svaret, men då kan ju värdena ha stigit ännu mer på den veckan. Men dom ville inte ta nya prover föränn jag ätit ursofalken i 2 veckor. Tycker heller att dom inte tar en på allvar, får inga riktiga svar någon stans. Har ringt o pratat med förlossningen flera gånger, man känner ju sig jätte jobbig o som sagt så säger ju alla olika. Är i v 35 plus 5 nu, och första gången jag pratade med förlossningen sa dom att dom först satte igång en v 38 och andra gången jag pratade med dom sa dom att dom först sätter igång en vid v 37 , så inte ens det kan dom komma överens om. Det jag inte fattar är varför man blir igågnsatt, är det bara för min skull eller är det också för barnet? Om det bara är för att det är jobbigt för mig (som dom säger) så kan jag väl härda ut, men om det kan vara farligt för barnet så vill man bli igångsatt, men det säger dom ju att det inte är. Någon som vet mer....