Inlägg från: mirrebusan |Visa alla inlägg
  • mirrebusan

hepatos

jag har också hepatos. hade de med 2:an fick dock veta vad min klåda berodde på 3dagar innan bf (hade haft klåda 2 veckor ungefär) så blev i gångsatt på bf. allt var bra med honom när han föddes. de sa till mej att de måste hålla extra koll på mej om jag skulle bli gravid igen.

nu väntar jag 3an är i v31+1 i dag och har börjat få förhöjt alat och asat. hade precis över gränsen till vad som räknas till normal sist för 3 veckor sedan. frågade bm i måndags om de kunde ta nya prover så de inte stiger som de gjorde sist, men hon var tveksam, tycker inte att man ska vara tveksam när den som fakiskt e gravid har blivit tillsagd tidigare att de måste hålla koll. ska till bm på fredag så får se om hon lagt med några leverprover då.

• mirrebusan

min bm sa att hon skickat dit en remiss, men har inte hört nått från dem, så får jag inte svar på de på fredag så tänker jag ringa in dit själv och de varför de inte hör av sig när bm har bett dem göra det.

Fröken Juni skrev 2009-05-06 20:41:49 följande:

Men vad säger spec MVC då?
  • mirrebusan

jag e kvar med, sitter och väntar på att spec mvc ska ringa mej nu så de kan bestämma i gångsättning. hatar den här klådan och att bara få sova 4 timmar

• mirrebusan

37+0 ska till spec mvc i morgon. men läkaren satte datum genom telefonen i och med att jag inte klarar utav att sova. känns nästan så jag hoppas att de blir tidigare så man slipper denna hemska klåda.

iii83 skrev 2009-06-06 19:48:06 följande:
    Gud så skönt, vilken vecka kommer du vara i då?
  • mirrebusan

de var helt otroligt normala sist jag kollade (5), men de ska ta nya prover på måndag i fall de har stigit igen. men de e inte för barnets skull som de sätter i gång utan för att jag ska orka med förlossningen och inte vara genom trött.

iii83 skrev 2009-06-06 19:51:45 följande:
    Ja, hoppas det för din skull!Vad ligger dina värden på?
Svar på tråden hepatos