• Svar på tråden Hem Till Gården / Emmerdale - Spoilertråd
  • Tilcha

Kommer Cain få reda på att Jasmine e gravid med hans barn? Men hon gör väl abort va?

• Snorf
    Agamemnon skrev 2009-03-21 20:20:53 följande:
    Jag vet inte riktigt vad du menar men Sam har en son som heter Samson. Han är, enligt svensk tid, några månader gammal.
    Hon menar nog om man får se Samson "växa upp" i byn eller om pojken och Sam försvinner i serien efter Alice död?..
    Mammas Prins Alvin
  • mamlan
    TinkyWinky skrev 2009-03-21 00:25:05 följande:
    Viv fick reda på att hon e gravid, o Donna va med så hon vet med. men viv vill ej berätta för bob.. dawn begravdes.
    Ahhh, vad! Dawn begravdes..har inte sett på ett tag...vad har hänt!!!!
  • Snorf

kommer man få se Debbies och Andys dotter Sarah snart..är så nyfiken på hur det e med henne och Emily

Mammas Prins Alvin
  • TineK
    eec82 skrev 2009-03-21 19:01:57 följande:
    är samson el va han heter sams son med senare år? El vad händer med honom? tycker inte jag hittar nå info om honom på hemsidor. Någon som vet?
    Sam och Samson kommer flytta till eget, Sam försöker klara allt själv men flippar ut en dag, kommer inte håg om det var mot soc eller soc blir inblandade efter det, han hotar iallafall med gevär. Men Zak och Lisa hjälper till så de flyttar tillbaka till dem. Det är allt jag vet om Samson.
    Tycker det är trist att många av de gamla kommer försvinna, Louise, Donna, Viv, nästan alla Kings.
  • Elli47
    TineK skrev 2009-03-22 06:32:42 följande:
    Sam och Samson kommer flytta till eget, Sam försöker klara allt själv men flippar ut en dag, kommer inte håg om det var mot soc eller soc blir inblandade efter det, han hotar iallafall med gevär. Men Zak och Lisa hjälper till så de flyttar tillbaka till dem. Det är allt jag vet om Samson. Tycker det är trist att många av de gamla kommer försvinna, Louise, Donna, Viv, nästan alla Kings.
    Men Viv får inte försvinna! Inte Viv! Nejjj... jag tror inte jag vill se Emmerdale i framtiden.
  • Lanson

Viv åker in i fängelse på grund av bedrägeri som hon inte ens begått utan hon blir lurad. Men som sagt, hon får 3 (?) års fängelse.

• TineK
    Elli47 skrev 2009-03-22 09:48:49 följande:
    Men Viv får inte försvinna! Inte Viv! Nejjj... jag tror inte jag vill se Emmerdale i framtiden.
    Nä, jag vet, I love Viv Men hon kommer ju tillbaka, man får trösta sig med det
Svar på tråden Hem Till Gården / Emmerdale - Spoilertråd