• Mysmamman

Samband mellan flytningar och tunn slemhinna?

Ni på FL som har svar på allt...snälla hjälp mig=)
    Äter Pergo, fick på vul igår veta att jag har äl om 3-4 dagar men att slemhinnan är alldeles för tunn. Igår bara vattniga flytningar (ursäkta detaljerna) men idag typiska äl-flytningar! Innebär äl-flytningarna att slemhinnan blir tjockare? Eller finns det ingen samband? Ni som har tunn slemhinna, hur har era flytningar varit kring äl? Tack på förhand för svar!! Hoppas ni kan ge mig lite hopp att slemhinnan tjockar på sig.

• Svar på tråden Samband mellan flytningar och tunn slemhinna?
  • Mysmamman

puffar igen..vill ju så gärna veta

• Trollmamma till 4

Hur tunn va din slemhinna?

• Mysmamman

Gyn sa aldrig hur tunn den var, men han önskade att den borde vara 6 mm iaf..

• Trollmamma till 4

Ja det är ett mysterium med kroppen.. Men det finns dem som har blivit gravida med tunn slemhinna

• milk and honey

Käka nattljusolja.. är många som gör här på fl.. Inte säkert den blir tjockare men den kan göra det.. Finns kvinnor som blivit gravida med endast 4 mm slemhinna även om det är mindre vanligt.. lycka till

• Mysmamman

Tack för tipset...hoppas på mirakel=)

• Happies

Hej. Jag har alltid tunn slemhinna och har haft normala ägglossningsflytningar ändå. Så jag tror inte det har något samband. På hälsokostaffärer finns en naturmedicin som gör slemhinnan tjockare. Själv åt jag zumenon efter ägglossning så att den skulle bli tjockare. Det är en receptmedicin som läkare måste skriva ut.

• Mysmamman

Happies: Tack för info, jag har frågat läkare också och precis som du säger finns inget samband. Har zumenon fungerat på dig? Har slemhinnan blivit tjockare?

• icka76

Försökte hitta zumenon på FASS men den fanns inte med där. Är du säker på att den hette så?

Svar på tråden Samband mellan flytningar och tunn slemhinna?