• sosi

Drömmarnas trädgård

hej där.

min dotter har gått och blivit tokig i Makkapakka i drömmarnas trädgård och nu fyller hon år. är det någon som vet var man kan köpa leksaker eller dockor av figurerna i serien?

• Svar på tråden Drömmarnas trädgård
  • höstglädje

Heter "In the night garden" på orginal. Finns i varje fall engelska sidor som säljer dockor. Googla så ska du nog hitta något.

• fam kaos
    sosi skrev 2009-03-10 13:01:41 följande:
    hej där.min dotter har gått och blivit tokig i Makkapakka i drömmarnas trädgård och nu fyller hon år. är det någon som vet var man kan köpa leksaker eller dockor av figurerna i serien?
    Jag såg dem på ica maxi i trollhättan idag
  • LitenIsa

Ursäkta lite trådkapning men vad är det här drömmars trädgård?

Hört många nämna det men vet inte vad det är .

• Kaisa Kavat
    Svar på #4
    Ett barnprogram på svtbarn 17.30. Min lilla tjej är helt tagen av detta program....
    Kaisa
  • LitenIsa

Kaisa Kavat skrev 2009-03-10 14:42:20 följande:

Ett barnprogram på svtbarn 17.30. Min lilla tjej är helt tagen av detta program....Kaisa
    Tackar så mycket. Då får jag ta och kolla i det. Dottern har ännu inte förstått vitsen med Tv (1½år).
  • Cicci1984

Jag har hittat dom i en stor affär här i Finland.

Dottern är helt tokig i det programet oxå! :o)

Tyvärr så är ju nallarna ganska dyra här, kostar 25euro för en nalle.
    Men vad gör man inte för sitt barn!? ^_^

• Little J

Om man går in på engelska Amazons hemsida finns det en uppsjö av "nightgarden" produkter, i England vad dom helt galna i tvprogrammet.
    www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h__0_12%3Daps&field-keywords=in+the+night+garden&x=0&y=0&sprefix=in+the+night
    Det går att få skickat till Sverige.

• Lotta79

Vi har köpt "Makapakka" på Citygross, Kungens Kurva- Stockholm..., vår son älskar den... Fanns alla "dockor" i plast,kanon

• Skogshallon
    fam kaos skrev 2009-03-10 13:30:59 följande:
    Jag såg dem på ica maxi i trollhättan idag
    Var det plast- eller mjuka figurer de har där?
Svar på tråden Drömmarnas trädgård