Drömmarnas trädgård
hej där.
min dotter har gått och blivit tokig i Makkapakka i drömmarnas trädgård och nu fyller hon år. är det någon som vet var man kan köpa leksaker eller dockor av figurerna i serien?
hej där.
min dotter har gått och blivit tokig i Makkapakka i drömmarnas trädgård och nu fyller hon år. är det någon som vet var man kan köpa leksaker eller dockor av figurerna i serien?
Hejsan
jag har lite drömmarnas trädgård leksaker på tradera.
De är helt nya och kommer från storbrittanien.
Välkomna.
www.tradera.com/NATTLAMPA-OCH-FICKLAMPA-DROMMARNAS-TRADGARD-JATTE-MYSIG-NY--auktion_87410549
visas även kl 06 på svt för de som är morgonpigga... eller om det är 06.30 är lite trött den tiden jämt. Min son älskar det och teletubbies
Har inte Fisher Price gjort leksaker av alla figurer, karusellen, "tåget" osv?
Sonen upptäckte programmet igår, en jättesuccé! Han är 19 månader och jag vet inte hur mycket han egentligen förstår, men han skrattade så han kiknade!
ja min dotter älskar oxå just makkapakka så jag ska kolla in sidorna nu :)
Två st. filmer som är 90 minuter långa går att köpa på tex. ginza och discshop.se (billigare)
Vår son 1.5 år åckså helt begaistrad i denna serien! Är det ett nytt program på barnkanalen eller har det sänds länge?
Det har gått 0630 på morgnarna innan men nu har dom ändrat tid till 0600 eller 1730 på svt barn.
Jag köpte makkapakka till min dotter i ett års present. Lite tidigt att se på barnprogram jag vet men hon är helt tagen av det.
När hon öppnade paketet blev hon riktigt glad och började klappa händerna. Det gör hon alltid när hon får syn på honom på tv.
hej hej!
Har lite tips på sida med Makka Pakka=)
www.lekmer.se/leksaker/I_dr%F6mmarnas_tr%E4dg%E5rd
www.inthenightgarden.co.uk