• Loplan

Blivande vår/sommar mammor i Täby

Jag har letat efter en tråd för blivande Täbymammor, men inte hittat någon.

Jag har en son som är två år och väntar barn med BF i början av maj. Flyttar till Täby Kyrkby i april och skulle vara roligt att hitta andra mammor som kommer att vara föräldralediga i sommar. Kanske kan vi ses på barnvagnspromenader eller en glass i solgasset. (Det MÅSTE ju bli en bra sommar i år!)

• Svar på tråden Blivande vår/sommar mammor i Täby
  • Loplan

Finns det ingen som ska ha barn i Täby?
    Eller finns det någon bra tråd någon kan tipsa mig om?

• kazetti

Hej! Här är en iaf som ska ha barn i Täby... Jag väntar första barnet och har BF 16/6. Jag och min sambo bor i Gribbylund.

• Loplan

Vad roligt! Vad spännande med första barnet! Jag har en pojke som är två år, så jag är lite nervös för hur han ska reagera när han får ett syskon!

• kazetti

Det var en evighet sen jag var inne här! Men bättre sent än aldrig. Har du hört från ngn ytterligare som ska ha i Täby? Hoppas du mår bra. Inte långt borta nu för dig.

• Dancing Queen

Hej!

Jag bor i Täby Kyrkby och har bf 4/6. Barnvagnspromenad och glass lät inte helt fel... =)

• kazetti

Vad kul! Jag har sett att GB har många nyheter som måste testas :)

Går du på MVC här i Täby (kanske i kyrkbyn)? Jag går på Prima Liv i Danderyd så jag har inte kommit i kontakt med några täbymammor. Det vore jättekul att ha promenadkompisar.

• Dancing Queen

Jag går också på Prima Liv =) Såd et är samma här, har inte heller kommit i kontakt med några Täbymammor. När har du BF?

• chevreuse

Jag bor också i Täby och ska ha barn i början av juni :). Bor vid täby centrum...

• Millamumma

Precis en sån här tråd jag letade efter, men på något sätt lyckades missa via sajtens sökfunktion...

Fast det verkar inte vara så mycket liv här - konstigt, borde ju finnas hur många blivande mammor som helst i trakten :)

Själv bor jag i södra Vallentuna, alldeles på gränsen mot Täby kyrkby. Träffas gärna för fika och promenad.

• kazetti

Dancing Queen skrev 2009-04-20 15:18:48 följande:

Jag går också på Prima Liv =) Såd et är samma här, har inte heller kommit i kontakt med några Täbymammor. När har du BF?
    Vad kul att det är några fler som hittat hit! Har spanat runt efter magar när jag promenerat i Täby men inte sett så många. Jag är ny i forumsvängen och tyckt det varit lurigt att hitta det man söker.

Jag har BF 16/6. Vem har du som barnmorska? Jag tycker dom är jättebra på prima liv.

Vi får hålla kontakten så vi planerar in någon träff.
Svar på tråden Blivande vår/sommar mammor i Täby