Blöder klumpar och har ont i magen 3 veckor efter med.abort.
Jag har blödigt så mycket efter den medicinska aborten jag gjorde för snart 3 veckor sen. Jag ringde till gyn för ungefär en vecka sen och taladeom att jag hade ont i magen och blödde igenom bindan hela tiden men jag fick till svar att det var helt normalt. Hon fick mig att känna mig väldigt dum som ens ringde men när jag gjorde aborten så sa dom att blödningen skulle minska hela tiden så därför blev jag orolig.
Nu är jag orolig igen, jag är trött och känner mig allmänt konstigt i huvudet,m vaknar med huvudvärk varje morgon. Jag hade slutat blöda klumpar tills idag då det började igen, stora klumpar som trycker ut sig när jag sätter mig på toaletten. När jag ställer mig på efter att ha suttit så käner jag hur det rinner blod mellan benen. Jag har ont i magen som mensvärk men det skulle också vara normalt, men hur länge ska jag blöda klumpar och ha ont i magen?
Det känns som att det är nå fel på mig men jag kände mig bara dum som ringde och rådfrågade dom. jag frågade om det var något varningstecken som jag kunde vara observant på men det fanns inget, allt var normalt sa hon jag pratade med.
Det känns allt annat är normalt. Jag vet att flera blöder mycket osv men jag är ändå orolig för att något är fel...