Yr efter en operation
Jag gick igenom en ganska stor operation på 5½ timme förra måndagen dvs den 2:a mars. Jag fick åka hem dagen efter jag visat att jag kunde kissa själv och sådär. Helt normalt.
Väl hemma har jag 2 djur som vänta som behöver rastas osv,de första dagarna tog sambon hand om det då jag fått order om att vila så inte stygnen går upp.
Jag har ända sedan dess varit yr konstant. När jag lägger mig ner,böjer mig fram eller lutar mig fram och ibland helt enkelt när jag bara sitter och glor på tv. Det är så pass att jag mår såå illa.
Tog upp detta i måndags dvs den 9:e med läkaren då jag var på återkoll,allt såg bra ut men yrslen tycker han verkade konstigt för såhär långt efter ska jag inte bli sådär yr,han kolla med några speciella glasögon på mig i mina ögon efter kristaller som man kan ha vid yrsel men hitta ingenting.
Men yrslen består och det är jobbigt,vad ska man göra åt det? finns det hjälp att få. Han kan väl inte skadad balanssinnet? Han opera mig i örat.
Jag blir orolig då jag knappt vågar gå ut för är rädd att ramla ihop när jag blir yr.
Någon som haft det såhär?