• Anonym

Yr efter en operation

Är det örat som opererades ¨å låter det ju onekligen som om din yrsel kan ha med ingreppet att göra. Jag skulle nog misstänka något med balanssinnet. Jag tycker att du ska söka en annan läkare än den du var hos, för ett ibjektivt utlåtande TS. Och det snabbt, för det där låter obehagligt. Stå på dig!

• Anonym

Har du ett annat sjukhus/klinik i närheten än den där du opererades? Isåfall tycker jag att du ska vända dig dit - till Öron-näsa-hals avdelningens akutmottagning. Iannatfall så vänd dig till din vårdcentral, berätta om ditt ingrepp och att du upplever yrsel och obehag efter det. För jag tror att det är viktigt att du får det rejält kollat, stackars TS!
    Kram!

• Anonym

Ja , kontakta din vårdcentral TS! Beställ en tid där, kanske finns där om man har ren tur någon öron-näsa-halsläkare? Gör det TS, för så där kan du ju inte gå och ha det. Och det är så enkelt för en del läkare att förringa patienter, men man måste våga stå på sig! Det är din kropp och du känner om något inte är som det ska. Lita på dig själv!

• Anonym

Ja, gör det TS. Håller tummarna för dig!

Svar på tråden Yr efter en operation