• vernis

ni som har stora bröst va köper ni bhar

hej
    har storlek 75DD finns ju bh på lindex men undrar var man kan köpa inte för dyra sexiga med lite roliga fräger än bara en färgade bhar??

är det någon som kan eller har samma problem lite hjälp önskas

någon som tips hur man kan tränna sina bröst en storlek ungefär

• Svar på tråden ni som har stora bröst va köper ni bhar
  • Lillfjompa

Ja har storlek 80 g och är så less på att det inte finns nån bh att köpa på aställen annat än bodydline. Där är dom svindyr, visserligen bra kvalité men skulle vilja köpa nånannastans också.

Men för du med storlek 75dd så är dom inte så jättedyra på bodyline, och riktigt snygga också.. Ju större man är desto dyrare blir det tydligen.. :(

Lycka till!

• Lillfjompa

Ja har storlek 80 g och är så less på att det inte finns nån bh att köpa på aställen annat än bodydline. Där är dom svindyr, visserligen bra kvalité men skulle vilja köpa nånannastans också.

Men för du med storlek 75dd så är dom inte så jättedyra på bodyline, och riktigt snygga också.. Ju större man är desto dyrare blir det tydligen.. :(

Lycka till!

• vernis

okej ska titta det du har allstå 34e

• vernis

jag fattar att ska vara så himla svårt är ju bara lite mer tyg och bygel som behövs kan väl inte vara så himla jobbigt att göra

• rosyposy
    Aiwendil skrev 2009-03-13 11:46:22 följande:
    Jag rekomenderar INTE Change.Dåligt bemötande och en bh som höll i 14 dagar Den kostade dessutom 450krNär jag gick tillbaks med den var det nästan så jag inte fick en ny!Jättekul, nej! Skit faktiskt.. men men..Jag har också problem att hitta bh,ar. Har storlek 85G.Funderar på att prova en i Gustav Melins butik i gamla stan (sthlm)men dom kostar 700kr Lite väl dyrt tycker jag...
    De har faktiskt inte bara superdyra plagg där. De säljer även Change (som jag upplever som väldigt har väldigt bra kvalitet). Det är en superbra affär där man får bra hjälp.
    (Ja jag är lite partisk eftersom jag känner ägarna, haha!)
  • Suedehead

Nån som har tips på bra sport-bh för F-kupa? Jag har en som funkar, men den är väldigt obekväm och osmickrande, men den håller i alla fall grejerna på plats. den börjar dock bli lite sliten nu... Problemet är ju att man aldrig hittar dem i butik, utan får beställa på nätet, och när man sen tränar i dem så märker man efter ett tag att tyget är för elastiskt eller något annat, och då är det för sent att lämna tillbaka den...

• yossis

Vet inte alls vart ni bor i landet men jag kan varmt rekomendera en affär som finns i Borlänge & Mora som heter Underverket. Jag har handlat mina bh:ar där i över 10 år & jag är så nöjd, visst dom kostar lite men man kan spara 200 kr/varannan månad via något dom kallar ring i 10 månader &  sen får man 100 kr extra att handla för i butiken. Jätte smidigt & på så sätt blir det inte lika stor
    Dom har ett väldigt brett utbud på både bh, trosa, badräkter, bikinis & även lite underkläder för män.

www.underverket.se/

Svar på tråden ni som har stora bröst va köper ni bhar