Hjälp mig att hitta en klänning...
Ska gifta mig snart...borgligt och VÄLDIGT enkelt utomhus men vill fortfarande hitta en fin klänning som inte kostar allt för mycket. Nån som har några tips på vart jag kan hitta nån??
Ska gifta mig snart...borgligt och VÄLDIGT enkelt utomhus men vill fortfarande hitta en fin klänning som inte kostar allt för mycket. Nån som har några tips på vart jag kan hitta nån??
Var bor du? Jag tycker att Zara i Sthlm ofta har fina klänningar till facila priser. Vad har du tänkt dig för stil? Längd? Snitt?
Jag bor i stockholm.
Har inte tänkt mycket alls... ...vill ju ha det så enkelt som möjligt, nåt man kan ha till vardags sen.
Det kommer vara rätt tätt inpå då bebis föds oxå så det bör inte vara nån allt för tajt och snäv klänning
www.gojane.com/shop-by-category-formals.html&size=0&page=404
kanske beställa en härifrån?
En empireskuren klänning kanske kan vara något då. Det brukar vara smickrande och bekvämt, om man har lite degig putmage kvar. Empire innebär att den är skuren under bysten och hänger löst därifrån och ned. Ett sött band med rosett under bysten kanske kan vara fint?
Ska kolla om jag hittar bild. Här: www.nektardestagni.com/2008/collection/images/20.jpg
Den här tyckte jag var söt: www.tradera.com/auction/auction.aspx
Jag går i samma tankar, födde barn för två månader sedan och en sak som du måste tänka in i det hela om bebis är liten, är att du snabbt måste kunna hala fram tuttarna!
Det tycker jag är det svåraste med att hitta snygg klänning - att den ska gå att knäppa upp fram, eller liknande.
Ett par schyssta amningsinlägg fixar det i så fall! Lycka till!
Jag skulle kolla på Beyond retro på drottninggatan, dom har miljarder klänningar ialla dess former till ganska bra priser.
tack allihop...blir nog en tur in till stan snart!