• Lia85

Vad har ni för kläder på era pojkar?

Vad larvigt! Min son har haft kläder från lindex tjejavdelning ända tills nyligen. Nu har han tyvärr växt ur 122 absolut (höll ut i det längsta) och det är så tråkigt! Finns ju så mkt fint som jag tycker är unisex.

Många föräldtrar undrar var jag köpt hans kläder, de tycker de är fina. De blir alltid lika förvånad när jag förklarar att de är från tjejavdelningen.

Han har aldrig blivit letad för sina kläder, snarare tvärtom.

Han äger inte ett enda plagg som är typiskt killigt! Avskyr dem. Numera är det bara unisex från pop som gäller och ett fåtal andra plagg.

• Lia85

Glömde, min son fyller 8 i juli.

• Lia85
    lillvilda skrev 2009-03-20 20:12:10 följande:
    jag tycker Lindex har rätt bra utbud när det gäller neutrala kläder för en billigare peng än PoP. jag plockar både från deras tjej å kill avdelning till mina pojkar.  Tycker det nästan har blivit lättare med kläder nu när äldsta sonen kommit ur babykläderna. Då var det typ rosa eller blått eller massor av fula disneyfigurer på alla tröjor. Lite OT från ts kanske men.
    Jag gillar också Lindex kläder, men tycker det är synd att de bara sträcker sig upp till 122. Jag handlar nästan bara på pop nu. Alldeles för dyrt, men det får det vara värt. Får rysningar av att bara titta på de kläder som finns i stora storlekar i de billiga affärerna.
Svar på tråden Vad har ni för kläder på era pojkar?