• Badgirl

Gillar ni tjejer detta?

Anonym (goodgirl) skrev 2009-03-12 20:37:12 följande:

kunde inte sagt det bättre själv!
    Vi är varandras motsatser i namnet, men tänder ändå på samma sak

Jag gillar hårdare tag, dock inte örfilar, men älskar att få smisk och att han tar kommandot i sängen.
  • Badgirl
    Svar på #20
    Jag tror att du tänker lite för enkelt här, jag är feminist ut i fingerspetsarna och jag tycker att det går att kombinera men visst kan det vara en balansgång i början. Jag som tänder på att maken tar kommando och ger mig smisk, kan ju hamna i en konflikt med min vanliga feministiska person som tycker att kvinnor och män är lika värda och att ingen ska bestämma över den andra. Men å andra sidan är det här en lek för oss och inget som följer med oss utanför sovrummet. Men det är inte superenkelt.
  • Badgirl
    Svar på #34
    Man får följa sin instinkt helt enkelt, men jag tror inte att alla tjejer tänder på att bli dominerade i sängen, precis som alla män inte vill dominera. Så det handlar nog mer om individualitet, alla är vi olika, kvinnor som män. Vissa kvinnor gillar att dominera, en del att domineras, andra är vanilj och samma gäller män. Det härliga är ju att man kan välja i denna fruktsallad oavsett kön
Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?