Va??? Ska alla gå omkring i gummistövlar nu för tiden?
Jag var i stan i dag o skulle shoppa. Överallt fans det gummistövlar av olika slag. Är det nya modet i vår/sommar??
Vad ska man ha till? kjol/klänning eller jeans?
Har ni köpt gummistövlar?
Jag var i stan i dag o skulle shoppa. Överallt fans det gummistövlar av olika slag. Är det nya modet i vår/sommar??
Vad ska man ha till? kjol/klänning eller jeans?
Har ni köpt gummistövlar?
Hänger inte riktigt med
Gummistövlar finns väl alltid på vårsnåret?
Jag har i alla fall oftast jeans till och jag har gummistövlar när jag är med hunden i skogen, hemma på gården, i stallet och andra ställen där de behövs
Hm. De ar iaf super nar jag ska ta min Ida till dagis da det regnar, eftersom hon aaaalskar att hoppa i vattenpussarna...och mamma bara MASTE gora samma sak
ja, alla "trendiga" småtjejer här i göteborg iallafal har traskat omkring i sådana här stövlar ett bra tag: www.brandos.se/hunter/original-kids-black-7390/
Ser för roligt ut,
nr 1 skrev 2009-03-14 22:04:19 följande:
Nej, men jag skulle absolut behöva. Speciellt nu när man har barn och ska ut i sandlådan i ur och skur :) hade behövt det på promenaden i snöslasket och leran idag också, gympaskorna blev genomblöta! Däremot skulle jag troligtvis inte gå i gummistövlar i stan eller om det inte var motiverat av vädret då jag föredrar lättare och mer luftiga skor.
Jag behöver verkligen ett par gummistövlar.. Traskar ofta i skog och mark med hundarna.. Ska fasiken ta och satsa på ett par piffiga
Men dom kommer endast användas i skogen då!
Gummistövlar är ju hur praktiskt som helst här i GBG. Bara slask hela vintern. Och varför då inte köpa ett par snygga som ex Hunterstövlarna.