Enköping nr 17
Välkommen till en ny tråd
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 15:51
Ny tråd finns på samma ställe som denna eftersom denna stängs om 1 vecka.
Nix, har inte lyckats lära mig att länka
Välkommen till en ny tråd
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 15:51
Ny tråd finns på samma ställe som denna eftersom denna stängs om 1 vecka.
Nix, har inte lyckats lära mig att länka
Hemsjukvårde, demense och geriatrik har jag läst. nu ska jag ta socialpsykologi. Ska läsa jsukvård senare.
Det är en kul utbildning och finns mycket attvälja på. Jag råder dig att läsa genom svensk vård och kompetensutveckling om du ska börja.
Vi bor på rävstigen. Det är väldigt olika vad man tycker om hyrorna, tror det beror lite på vilken lägenhet man får och så. Vi är väldigt nöjda och de flesta grannar jag pratat med här trivs kanon.
Dock så tvättar vi ju inte varje dag, jag föredrar att använda den gemensamma tvättstugan, men duschar gör vi varje dag.
Ja, det är nog väldigt olika. Våra grannar har max 2000 i månaden i värme å då är hyran endå 7300 ca, inte jätte farligt tycker jag. Och som sagt det är ju vintermånaderna, nu är det ju billigt:)
jo hoppas på de blir bättre snart:) .. vi kämpar på på det:) .. ska de bli de..
sanna . jag tycker de dyrt.. men de för ja bortskämd med våran hyra.. och el ..=) ...
Hehe jag tycker det är billigt, men då jämnför jag med hyrorna vi hade i uppsala också:)
Men på sommaren är ju hyran under 6000 iaf.
Ja hushållselen ingår också. Nu på sommaren har vi pannan avstängd så nu betalar vi bara våran hushållsel.
Usch å fy! dumma dag. haha vi firar 4 år idag jag å Anders, meeen vi hade glömt bort det lite så vi hade glömt fixa barnvakt. Vi tänkte ut å käka eller nåt men nu sitter vi med alla tre barn hemma i kväll iaf.! Någon som har tips på vad vi kan hitta på?:)
hade inte jag varit genomförkyld hade jag kunnat passa dom nån timma, men nu är det ingen idé när snoret rinner å hostan ekar i halva enköping :P
Thomas hämtar nycklarna till lägenheten efter jobbet *wieee* nu ska vi bara komma överens om färger å sen startar renoveringen
Lucky Little Me skrev 2009-06-04 13:37:52 följande:
Fick barnvakt åt saga så vi får lite lugnt å ro iaf:)
Denna tråd stängs ju om 1 vecka så jag har startat en ny på samma ställe - och nej, jag har inte lyckats lära mig att länka