Inlägg från: Mamma Lotta |Visa alla inlägg
  • Mamma Lotta

Sen abort - efter vecka 21

Har läst tråden och jag kan inte bli annat än jävligt upprörd! Jag har fött 4 PERFEKTA barn, min minsta dotter föddes med dubbelsidig Läpp, käk o gomspalt, men hon är ta mig fan inte mindre"PERFEKT"för det. Jag väntar nummer 5 och är intresserad av att få veta om nästa barn oxå har spalt inte för att det gör mig ett skit utan för att jag vill vara förberedd denna gången om så är fallet. För mig är det helt idiotiskt att välja abort bara för en läppspalt eller eller om så vore en dubbelsidig total LKG som i min dotters fall.
    Jag vet inte om någon såg på 4an igår, där visade de en tjej som bortadopterades pga att mamman inte hade pengar för att betala för de operationer som krävdes, det var i så fall ett mer humant beslut än att göra abort i alla fall enligt mig!

Det är tragiskt att vi lever i ett så utseende fixerat samhälle och att vi inte kan acceptera varandras olikheter.
    Alla som vill är välkomna att kika på min dotter i mitt galleri där finns både före och efter bilder. Hon är idag 2½ och är en pigg tjej som är helt "normal"

Vem sätter mallen för vad som är just normalt??
    Här finns en tråd där vi är flera föräldrar med barn som har spalt och våra små är minst lika älskade som vilka barn som helst!!!

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Mamma Lotta

TS om du vill så ta bilder ur mitt galleri och skicka före o efter bilder på min Tilda till henne Bilder som hon tvingas att se så fort hon öppnar mailet kanske det kan få henne på andra tankar??!!

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
Svar på tråden Sen abort - efter vecka 21