Inlägg från: Petra med små |Visa alla inlägg
  • Petra med små

Sen abort - efter vecka 21

Tror inte hon vet riktigt vad läpp och gomspalt är, har hon verkligen tagit reda på fakta?

Stackars kvinna! jag hoppas verkligen inte att hon gör aborten då bebisen är typ klar (liten men klar), det kommer säkert göra väldigt ont att se bebisen efteråt:-S

Be din vän verkligen tänka över sitt beslut och titta runt och "forska" lite i detta.

Vill bara säga att när jag låg på Astrid med min son så träffade jag en familj och jag kunde bara inte fatta vad det var för fel på deras barn eftersom de låg där, pojken var hur söt somhelst och livlig....ja helt frisk liksom, tultade runt och var så glad . Tillslut frågade jag föräldrarna varför de låg inne . Jo, pojken hade opererat ihop läppen hahaha och jag såg inte det!!!

• Petra med små

jaha, är aborten redan utförd?

om, då är jag väldigt glad över att hon mår bra iaf

• Petra med små

fast jag kan känna att nu är ju aborten redan fakta, den lilla är bortom all räddning. varför måste då mamman må skit? vem mår bättre av det?

hade bebisen fortfarande haft en chans hade jag nog också försökt få mamman att fatta att en läppspalt inte är ett handikapp i sig och att man faktiskt kan operera det men nu är det ju försent

och då i allt elände så får man väl vara lite glad för att mamman inte gick under själv. sen att jag tycker att hon gjorde helt fel är ju min huvudvärk men jag tänker inte önska henne ett liv i depp fördet.

• Petra med små
    totta1 skrev 2009-04-14 17:13:11 följande:
    Som jag ser det,är detta toralt oförsvartbart!Finns INGEN ursäkt för detta,enligt mej är det mord,och inget annat! Fruktansvärt! En operation kunne åtgärdat detta!!
    okunskap? det måste vara det som är orsaken till detta....tror jag.
Svar på tråden Sen abort - efter vecka 21