Inlägg från: Jessica26 |Visa alla inlägg
  • Jessica26

Pladderbebisarna Del 7

Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in en bild på den nya trappan.
    Överseende önskas pga renovering

Är så otroligt glad, vi har äntligen en köpare till vårat hus så nu slipper vi dubbla boende from Maj

Kommer få det mycket bättre ekonimskt sen över sommaren.

Här kommer bilden förresten
    Klickbar

Nya trappan

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Jessica26
    Hannnas skrev 2009-04-16 09:15:40 följande:
    Jess... snygg trappa!Kick.... hoppas det löser sig fort iaf, för ni kan ju inte vara utan vagn
    Tack är jättenöjd
  • Jessica26

Hanna ska inte M vara på dagis när Ylva har kommit eller menar du bara att du inte kommer vara ensam sen

• Jessica26
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 09:27:08 följande:
    2007: Fritidsportalen...
    Det är en Phil & Ted ni pratar om va??

Vi ska köpa en Vibe fast från kidzshoppen istället.

är du nöjd annars kickan om det nu är en sån vagn vill säga

Och oavsett så är det väldigt skött av leverantören{#lang_emotions_yell}
  • Jessica26
    Hannnas skrev 2009-04-16 10:12:01 följande:
    2007... haha ja han får nog barnvakt även om han inte är frisk när vi ska till förlossningen Jorå, han ska vara på dagis tis-tors (15h) någon vecka efter Y har kommit men ja, som du säger aldrig mer ensam Vi har oxå en PT vibe, är kanonnöjd än så länge, men då har vi ju inte provat den med syskondelen på så att säga... Köpte vår på 1klass o har hittills varit jättenöjda med servicen därifrån (köpte ju buggis där med)...
    Jag kunde inte hitta P&T på 1klass.
    Vad betalade ni för den.

Vi har hittat ett erbjudande på 8645:- inkl syskonsits cocoon och dubbelt regnskydd.
  • Jessica26

Kickan vad skönt att det löste sig för er.

• Jessica26
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 12:55:02 följande:
     Jessica:Jag tycker ni ska skippa cocoonen, den är bara 62 cm lång och många barn är ju längre än så när de fortfarande ligger ner. Vi hade den aldrig och June låg istället i en påse. Men det finns ju även större liftar som passar, t ex babytravel.
    Tack för tipsen men cocoonen ingår i priset så det är inte något att göra, men en mjuklift vill vi ju ha för det är lättare i den vagnen har vi fått för oss
  • Jessica26

Kickan frågan är om man kan det men det är ju bara att fråga dem om det.
    Har du något annat bra förslag på mjuklift kanske.

Vet att babyland har en egen för ca 400:-

• Jessica26

Kickan okej.
    Ja babyproffsen är bättre för dit har vi bara 3 mil till babyland har vi ca 8mil

Tack så jättemycket för tipset.

Zago huset ser jättefint ut men det var ganska hög avgift tycker jag.

Vi bor ju i villa och har ca 600:- i vatten/mån och 2000:- i värme så över 7000:- låter dyrt

• Jessica26

Kikar in en snabbis bara nu i röran...

Påminn mig om att jag aldrig mer ska flytta {#lang_emotions_undecided}
    Särskilt inte när man är gravid...

Besiktning gjord på gamla huset och det gick väl sådär. Var ett par saker som var lite fel. Bara hoppas att köparna inte drar sig ur nu. *håller tummarna*

Hanna dags att ligga på BB nu vännen ju

Och hur går det för Thezz. Har ju inte tid att läsa tillbaka vad ni skriver hela dagarna.

Kram på er

• Jessica26

Hej vänner.

LaG vännen... Kram på dig. 
    Men måste säga att jag fck inte heller bra siffror på Kub 1:10

Har visserligen inte gått vidare men andra prov men gjort organ screening och på torsdag ny hjärt screening och hittils ser allt jättebra ut. Inga markörer på Ul som indikerar Kromosomfel.

Bm som gjorde mitt Kub hade haft 1:2 vid 2 tillfällen och då var det ena barnet helt friskt och det andra hade down.

Jag har försökt tänka att 1:10 är BARA 10% risk och i vardagstal är det lite och du hade 1:17 vilket är ännu mindre.

Vet att det är svårt men det ska säkert gå jättebra nästa vecka på MKP...

Jätte kramar till dig

• Jessica26
    Thezzizen skrev 2009-04-28 10:00:18 följande:
    Lämnat på dagis nu!Jag har satt mig i soffan och gett upp nu!  Jag VILL INTE längre.....  Känns så meningslöst att ens hoppas, tror inte det kommer fixa ordning sig av självt heller.. Ska gå o dö någonstans...   Stor kram LaG, håller tummarna för fint mkp!
    Gör allt jag kan för sparka igång förlossningen till dig

Jag lider med både dig och Hanna.....
  • Jessica26

Kikar in en snabbis för att berätta att Max Op gick jättebra igår och han behövde den verkligen.

Nu kan han ju andas pojken försjutton..

Var ju på Ul samtidigt som han låg på Op bordet så det blev en snabb granskning av hjärtat men allt såg kanon bra ut, verkar vara en fullt frisk liten Moa därinne

Grattis till bebisarna och ett stort krya på dig till Thezz...

Kram på er alla

• Jessica26
    MizzLizzy skrev 2009-05-02 09:02:17 följande:
    Åh äntligen THEZZ! GRATTIS till Lillebror! Hoppas att du återhämtar dig snart HANNAH: Vad härligt att allt går så bra. Och vin.....*suck* det satt inte fel kan jag tänka mig *dregglar lite trots att klockan inte ens är 9* JESSICA: Skönt att höra att Max Op gick bra och att Moa verkar må finfint! Med oss är det bra, fast är grymt uttråkad. Så trist att vara ensam hela helgen. Men vi ska åka ner och hämta P imorgon och så stannar han tills på måndag och följer med på MKP:t. Sen kommer min mamma på måndag kväll och stannar några dagar i och med att jag ska vara försiktig med lyft. I övermorgon börjar jag jobba! Känns nästan overkligt, men det ska bli kul. NO: En fråga bara, nu gjorde du ju FVP och inte MKP, men det är väl ungefär samma ingrepp. Tror du att man känner sig så ok att man kan gå tillbaks till jobbet efteråt?? (är ju kontorsråtta så det är ju inte fysiskt ansträngande). Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Ska ju vara på sjukhuset 13:30. Å andra sidan kanske det är skönt med en kort första dag på jobbet så att man inte blir helt utarbetad
    Tack vännen.

Jag tycker inte du ska gå tillbaka till jobbet på eftermiddagen efter ditt mkp.
    Man är nog helt slut om inte rent psykiskt iallafall.
    Ta dem extra timmarna på eftermiddagen och vila istället.

Kram och lycka till på måndag
  • Jessica26

Hej på er

Gud vad det var längedsen jag hade tid att sitta vid datorn *phu*

Det har hänt massor ser jag men ingen ide att försöka läsa tillbaka kommer bara glömma allt ändå.

Har ju haft fullt upp med att färdigställa huset så vi kan få upp värdet på det och slippa topplån, eller iallafall delvis

Mäklaren är på väg och kommer vilken minut som helst.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7