MizzLizzy skrev 2009-05-02 09:02:17 följande:
Åh äntligen THEZZ! GRATTIS till Lillebror! Hoppas att du återhämtar dig snart HANNAH: Vad härligt att allt går så bra. Och vin.....*suck* det satt inte fel kan jag tänka mig *dregglar lite trots att klockan inte ens är 9* JESSICA: Skönt att höra att Max Op gick bra och att Moa verkar må finfint! Med oss är det bra, fast är grymt uttråkad. Så trist att vara ensam hela helgen. Men vi ska åka ner och hämta P imorgon och så stannar han tills på måndag och följer med på MKP:t. Sen kommer min mamma på måndag kväll och stannar några dagar i och med att jag ska vara försiktig med lyft. I övermorgon börjar jag jobba! Känns nästan overkligt, men det ska bli kul. NO: En fråga bara, nu gjorde du ju FVP och inte MKP, men det är väl ungefär samma ingrepp. Tror du att man känner sig så ok att man kan gå tillbaks till jobbet efteråt?? (är ju kontorsråtta så det är ju inte fysiskt ansträngande). Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Ska ju vara på sjukhuset 13:30. Å andra sidan kanske det är skönt med en kort första dag på jobbet så att man inte blir helt utarbetad
Tack vännen.
Jag tycker inte du ska gå tillbaka till jobbet på eftermiddagen efter ditt mkp.
Man är nog helt slut om inte rent psykiskt iallafall.
Ta dem extra timmarna på eftermiddagen och vila istället.
Kram och lycka till på måndag