Pladderbebisarna Del 7
Lättja.... mm jag tackar guuud för dagis här... fattar inte hur det skulle gått till annars... Hejjar på dig nu iaf.. ![]()
Lättja.... mm jag tackar guuud för dagis här... fattar inte hur det skulle gått till annars... Hejjar på dig nu iaf.. ![]()
Thezz... marinera köttet i tid o använd en syra som bryter ner proteinerna så får du det jättemört... vill man göra det snabbt använder man kiwi men det går bra med någon vinäger du gillar i marinaden ![]()
Gott med klipp o färgning! Ska jag boka tid till i början av april så fort jag kan prata i telefon o boka ![]()
Zago... uscha för illamåendet, tyckte jag var värst denna gången just för att man hade en liten med sig hela tiden, fy fasen för att kräkas när sonen stod brevid o ville "vara med"
mitt illamående var tyvärr än mer långdraget denna gång, kanske inte vad du vill höra MEN det går över!! o man fixar det! *pepp*
thezz... låter som vi har nästan samma dagistider?? när hämtar o lämnar du?
Morron
Lurk... spännande med huset
o härligt att ha både insats o pengar till badrummet, det gör ju jättemkt!! Badrum är ju aaaasdyrt med (svettas som en gnu här över vårt)...
Jaz... stackars M ![]()