Inlägg från: Petra 74 |Visa alla inlägg
  • Petra 74

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Hej tjejer, så det är här ni är! {#lang_emotions_wink}

Turbo; ÅHH gumman vad kul! Toppen toppen, samma resultat som vi ju!! Hela vägen, vad skoj. Håller också tummarna så dom vitnar!

Sth67, bra att du startat tråden på nytt. Tänkte också att det var dåligt håll i gång i tråden tills jag insåg att den var stängd! Vila du lite till o sen kör du! Pavi gav verkligen hopp tycker du inte det?! Underbar historia Pavi! {#lang_emotions_sunny}

Kramiiis; Styrkekramar till dig!

Missne; Styrkekramar även till dig!

En tjej; Likaså till dig, ta med dig någon till läkaren, din mamma, sambo, pappa eller nära vän. Kräv en remiss, och orkar inte du stå på dig så är får din vän ta över!

Brumelisa; jag har nog missat lite i tidigare tråd, op? Men gumman, håller om!!

EmmaElsa; dig känner jag inte igen, HEJ! Jag vet hur du känner, det spelar ingen roll, hoppet överger oss aldrig. Kramar om o skickar lite styrka.

moe; Nedräkningen har börjat!

Själv gjorde jag VUL idag och jag fick se ett litet hjärta slå! Inget ma eller mf än så länge mao!! {#lang_emotions_laughing}

Kram Petra

• Petra 74

Turbo! Om det är till någon tröst så mådde jag också jätteilla och kissade hela tiden, jag håller tummarna att det är ett gott tecken! Även om du är överstimulerad så kan du ju vara gravid, jag tycker du ska kontakta din läkare o rådfråga. En tjej i en annan tråd jag är med i blev överstimulerad, hon mådde skit rent ut sagt men hon är gravid nu, två dagar efter mig! {#lang_emotions_smile} Så jag håller stenhårt här, som sth67 säger, ge inte upp förren det är kört gumman!!! Styrkekramar!!

Sth 67, tycker du är så stark, hoppas hoppas hoppas att denna kur kan få dig stark igen. Bra att du satsar på dig själv, det är ju ändå du som ska orka!! Många kramar!

Tack alla goa tjejer för era lyckönskningar! Ni är bäst! Vi är bäst! Kramis {#lang_emotions_heart}

• Petra 74

Glömde, BRUMELISA, okej, jag är inte heller helt säker på vad hysteroscopi är. Vill du berätta? När ska du in för op?

Kramar om

• Petra 74

Hej Tjejer!

Jag har inte glömt bort er, är bara inte inne så ofta längre. Men jag har läst det mesta och här händer det grejer minsann. Turbo! Vad är det jag läser?! Är det sant, fantastiskt ju!!! Kramar om dig hårt hårt och önskar dig all lycka!
    Till alla andra som har plussat, sprayar, sprutar eller vilar, härligt att följa er kämpa!! Ni är så duktiga.

Själv plussade jag ju på vårat första icsi-försök och är nu i V10. Förra veckan fick vi se våran lille prins (ja jag är fast besluten om att det är en kille {#lang_emotions_laughing}), han rörde på armar o ben, känns helt otroligt konstigt!
    Jag o min sambo har insett att det är få förunnat att få se sin "bebis" så här tidigt, vi har ju faktiskt sett det som fyrcellig vid ET och eftersom jag hade lite blödningar i början så har vi hunnit med 3 VUL, ett i V6, ett i V7 och så ett i V9. Nu är det vanliga mödravården som tar över!

Jag kommer definitivt att följa er här inne, men jag kanske inte skriver varje gång.
    Ni finns i mina tankar dock, det är ni som stöttat o funnits här! Ni är bäst tjejer! Jag håller alla mina tummar för er, även för er nya som jag inte hälsat välkomna, Välkomna! Lycka till!

Varma kramar Petra

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....