Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Hej tjejer!
Är nu tillbaka efter en heldag i Uppsala. Passade på att träffa syrran och fika lite. ET gick över förväntan så jag är så otroligt lättat.  Fick tydligen ut 14 ägg i torsdags varav 10 var mogna. Av dessa befruktades 8 och idag fick jag tillbaka 1 toppembryo och fick 2 till frysen. Helt otroligt, jag som helt hade gett upp att någonsin få så bra kvalité att de kunde frysas. Hoppas, hoppas bara att det tar sig den här gången.
  Fick tydligen ut 14 ägg i torsdags varav 10 var mogna. Av dessa befruktades 8 och idag fick jag tillbaka 1 toppembryo och fick 2 till frysen. Helt otroligt, jag som helt hade gett upp att någonsin få så bra kvalité att de kunde frysas. Hoppas, hoppas bara att det tar sig den här gången. 
Förresten ni som använt crinone och progesteron, vilket är att föredra?
Ha en bra helg allihop. Kramar från Turbo

), mår illa och kissar hela tiden. Vägde mig igår hos en kompis och då hade jag gått upp 2 kg på 2 dagar! Pratade med kliniken idag och blir det inte bättre måste jag åka dit, suck!
 ), mår illa och kissar hela tiden. Vägde mig igår hos en kompis och då hade jag gått upp 2 kg på 2 dagar! Pratade med kliniken idag och blir det inte bättre måste jag åka dit, suck!