Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

hejsan nu är jag CvL:are igen...
    Kommer göra min 5:e ivf och har preliminärt ÄP v22.

Vet inte hur jag ska orka, men det är väl bara att kämpa på. Hoppas på mirakel...

pavi: vad härligt!

moe: ojoj redan v 30 tiden går fort

kram på er alla

I'm going to loose my self control...
  • kramiiis

åhh petra vad glad jag blir! HÄRLIGT! GRATTIS! Nu banne mig ska det gå hela vägen för dig!

kram kram

brumelisa: tänker på dig, nu börjar op närma sig, hoppas så att allt går bra! stora kramar

emmaelsa: bamsekram här med

• kramiiis

sth: stor kram vännen! här ska kämpas på, på ngt sätt orkar man. Jag tänker då inte ge upp förrän jag har ett barn i famnen hur lång tid och tufft det än är...

emmaelsa: skönt att du pratat med dom, när kör du igång igen?
    kram

brumelisa: tänker på dig! kram kram

petra: kram på dig

• kramiiis

sth: jag tar l-argigin denna gången får se hur det går... inte för mycket på en gång så väntar med akupunktur och örter och sånt...

missne: ja jag ville komma igång direkt så jag vet att jag har ngt att "längta" efter. Vet inte vilken metod det blir, ska diskutera det med O senare.
    kram på dig!

brumelisa: ja v22 är det planerat ÄP, låååååång tid men ändå inte.
    kramar igen.

• kramiiis

kram på dig brumelisa

I've been travelling on this road to long just trying to find my way through life
  • kramiiis

entjej vad du ska behöva gå igenom mycket lider med dig!

stora kramar till er alla

I've been travelling on this road to long just trying to find my way through life
  • kramiiis

alliamelle: stora kramar!

• kramiiis

sth: jo tack jag mår ok, men hade kunnat må bättre... Har haft ljusbruna flytningar i en vecka nu är på cykeldag 24 idag.... flytningarna började några dagar efter äl. Hoppas bara mensen kommer som den ska så jag får göra ett försök innan sommaren.

hur är allt själv? KRAAAAAAAAAM

• kramiiis

hoppas allt går bra på ÄP idag sweetie

maryah: stora kramar!

Ta fram kärleken inom dig
  • kramiiis

emmaelsa: åhh sötnos jag hoppas så att det blir två fina embryon imorgon! förstår din oro eftersom jag själv alltid får väldigt få ägg.
    KRAMAR

för er som känner mig så är jag på spraydag 5 idag Så är igång igen!

Ta fram kärleken inom dig
Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....