Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

hallå!
    jag har smygläst tråden nu i några månader och i augusti ska vi göra ivf på linné. Jag tror det var du som skrev om att man kan ta ivf på företaget, och jag frågade J Holte och han sa att han hade "ett utlåtande" från E&Y. Så jag tänker dra vårt på företaget (dock ej avdragsgillt), däremot har jag inte vågat fråga min revisor än, men de bör nog gå bra, eftersom man tar det som ej avdragsgillt. Du kan maila mig om du vill ha namnet på henne. Vi har avtalat fasta priser med henne, men det varierar lite beroende på storleken på företaget såklart. Men det är inga 40 papp.

Knodd skrev 2009-06-02 08:41:18 följande:
    Jag håller på med ett litet projekt inom IVF och undrar om någon av er är/känner någon som är godkänd och auktoriserad revisor. Som inte kostar 40 000/år... hör gärna av er i såfall! kram!
  • Embla82

turbo - jag tror vi väljer 3-pack. Eller jag bestämde mig helt nu när jag vet att vi kan ta det på företaget. Det verkar ju psykiskt bättre... men jag vet inte. Jag tror jag låter pojkvännen bestämma när det väl är dags i augusti. Holte sa att "om mina ägg håller vad dom lovar så bör det gå bra". Så kanske ska vi satsa på en-pack ändå? :) Det är verkligen inte lätt att bestämma sig!

Hoppas du mår bra med dina små där inne :) Förstår att du känner dig trött, så hoppas du får några semesterveckor att vila på snart!

Turbomamma skrev 2009-06-05 17:04:42 följande:
    Embla82: Trist att du ska hamna här men hjärtligt välkommen till oss! Kom du fram till hur du ska göra angående 3-pack eller betala per försök? Sth67: Härligt att det verkar lovande med Danmark. Håller tummarna för dig! Djurgårdsrutan: På lördag kan du säkert testa även om du troligen redan vet resultatet. Själv åker jag till landet över helgen. Kramar till alla!
Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....