Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

God kväll.

Nu e första sprutan tagen, mannen fick ta den. Det gick bra, sved bara lite granna, så nu e man på gång. Ja, nu blir det nog konferans den 27/5.
    Hoppas allt är bra med er alla.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Vad tråkigt Masse. Massa Kramar.
    Hoppas ni får en fin helg tjejer.
    På måndag skall vi till CVL för ultraljud och blodprov. Känner inget ännu.
    Sköt om er.

• DjurgårdsRutan

Hej.
    Gick inge bra på Vul, det hade inte hänt något. Skall höja dosen och dit igen på fredag. Hoppas allt är bra med er tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej Långväntan.
    Tror att man får tebaxs 6000 om ägget dör, men är inte säker. Har för mig att jag läste det.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej på er.
    Det gick bra att ta sprutan igår, tog den i magen, men den sved ordentligt, och jag blev röd. I dag var vi på VUL, de såg 14 blåsor, troligen ÄP på torsdag, får ordentligt besked i em. Ha en bra fredag tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej igen.
    Ni som har varit med förr. Ska man fortsätta med Puregeon och Oralgutan tom dagen innan ÄP, då man skall ta Ovitrellen? Kändes stressigt på CVL i dag, hann inte med att fråga allt. Känner mig förvirrad. Känns om om alla möjliga blandade känslor far genom kroppen. Men det är väl hormonerna. Har lätt för att gråta, och att bli irriterad. Sköt om er. Tack för att ni är så gulliga, och svarar på alla frågor.
    Kram.

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....