Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Miljoner Stora Kramar till dig sth67

Turbo: Jo,restaurangen ligger vid vattnet. Kanonställe.

Kram till er alla.

• DjurgårdsRutan

Sth67, man får vara bitter och arg. Massa Kramar till dig.

Vi hade Oddvar vid ET i dag, har aldrig träffat honom förut,men han var jättegullig. Det blev 2 till frysen. Är trött efter all anspänning,men glad så klart.

Många kramar till er alla och en fortsatt trevlig helg önskar jag er.

• DjurgårdsRutan

Kramiiis. Massa Kramar och Tankar till dig.
    Att det skall vara så svårt. Önskar så att det skulle gå bra för er. Hoppas att du och sambon kommer fram till hur ni vill göra.

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Ringde kliniken i dag, för att jag var rädd att jag hade blivit överstimulerad. Men jag fick prata med gulliga Maria, som sa att man kunde känna sig svullen i upp till 2 veckor efter ÄP, och dessutom så kunde tydligen vaggisarna göra så att man blir svullen. Är svullen över hela magen, och har gått upp en del. Så nu känner jag mig lugnare, hon sa att jag skulle höra av mig om jag blir illamående, eller har svårt att äta och dricka, och det har jag inga problem med.
    Tänker på er tjejer.
    Ha en bra dag.
    Kramar

• DjurgårdsRutan

sth67.
    Håller tummarna för att det kommer att fungera bättre i Danmark eller på andra klininker i Sverige. Blir så arg på att det är en sådan åldersfixering i Sverige. Man känner väl själv hur länge man vill försöka.

Många Kramar till dig.

• DjurgårdsRutan

Härligt Turbo att de små mådde bra. Och att det var så bra siffror. Är så glad för din skull. Vilken vecka är du i nu?
    Jag vägde mindre i morse än igår och känner mig mindre svullen, så det känns bra. Tack för dina tips.
    Ha en bra dag alla tjejer och er stor Kram till er alla.
    Regnet öser ner i Sthlm nu.

• DjurgårdsRutan

Nån som vet om man räknar RD nr 1 från dagen som man gör ET eller är dag nr 1 från dagen efter som man har satt in embryot?

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Hoppas ni har en fin pingst i detta härliga väder. Jag och mannen har varit i Vadstena fre-lör och bott på Klosterhotellet. Mysigt, god mat och lugn och ro. En mysig stad med fian gränder och promenadstråk längs med vättern. Det har huggit till i magen i dag. Vet inte om det är tant röd som är på G eller om det är normalt att det kan kännas så. Är på RD 8 i dag.
    Ha en bra söndag.
    Stor Kram

• DjurgårdsRutan

God morgon.
    Står här på jobbet och kämpar mot gråten. Känns som om det är kört. Det kom rosa på pappret nyss när jag var på toa, och jag har molande (mens) värk i magen :(

• DjurgårdsRutan

Tack Sth. Vet ju att chansen att lyckas på första är liten. Men det kändes extra jobbigt i dag då jag och sambon skulle ut och fira en bemärkelsedag, och jag ville inte säga något till honom innan och förstöra kvällen. Men det får bli som det blir. Får se när/om rödluvan dyker upp. Hur går det för dig då?
    Många Kramar

• DjurgårdsRutan

Hej.
    Mera blod i dag, så det är nog Tant Röd som är här.
    Får ta nya tag i höst.
    Kram på er tjejer och ha en bra dag.

• DjurgårdsRutan

Kramiiis. Vad ledsamt med det beskedet som du fick på KS.Vad tråkigt att du lämnar tråden, men du kan väl titta in ibland och berätta hur det går för dig. Lycak till med ÄD om ni bestämmer er för det. Stor Kram till dig.

• DjurgårdsRutan

sth67 Vad härligt med positiv respons från Danmark. Håller alla tummar och tår för att det skall fungera.

linalotta Massa kramar till dig, förstår din besvikelse. Man får vara bitter. Tänker på dig.

Kramiiis Hoppas att kliniken i Finland kan ge positiva besked. Förstår att du inte orkar göra fler IVF när det blir så få blåsor.

Turbo Tack för hoppet. Ja, jag får väl se till helgen då vi tänker testa, men jag blöder ju fortfarande så jag är inställd på -. Vi har 2 eskimåer i frysen. Så om det inte går, så blir det väl förhoppningsvis FET efter semestern.

Ha en bra dag.
    Stor Kram

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Sån psykisk press att bara gå och vänta in TD. När man dessutom blöder och jag i princip känner på mig att det blir -. Känner mig så upp och ner. Så känslig. Hur har ni andra orkat gå igenom detta så många ggr? Det är ju första gången för mig. Men man kanske orkar mer än vad man tror? Hoppet är ju det sista som lämnar en.
    Önskar så att vi alla här inne skall få våra efterlängtade plus snart.
    Ha en bra dag.
    Kram på er.

• DjurgårdsRutan

Turbo.
    Jag har testdag på måndag, men tänker testa på lördag då har det gått 14 dagar.
    Du är alltid så gullig mot alla. Vi är glada som har dig här.
    Sköt om dig. Vila mycket om du är trött.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Tack kramiiis för att du delar med dig av dina erfarenheter. Det betyder mycket för en nykomling i dessa sammanhang.

Kram och ha en bra kväll.

• DjurgårdsRutan

Testade redan i dag,och det blev minus. Visste ju det redan,pgr av de stora blödningarna somjag har haft de senaste dagarna. Nu blir det sommaruppehåll för min del,och sen nya tag i höst efter semestern. På söndag blir det The Boss, å nu kan jag ju dricka lite vin innan. Det gäller att se det positiva i det hela :)

Kram på er tjejer och ha en trevlig helg.

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....