tack allihopa ingen nämnd eller glömd!! jag är på benen igen och har nu lyckats få i mig mat och mer energi. Vi är besvikna på cvl, trots att jag tycker dom har varit toppen så läser jag om danska kliniker som gör sindelteknik på alla ägg= kollar in i ägget så det ser bra ut så slipper man sätta in sämre ägg. I bryssel och i usa använder man ett sorts glue för att ägget skall fästa osv. I Sverige är vi låååångt efter. Min kille är överrens om att vi måste göra mera ...Varför har jag hela tiden fått samma behandling på CVL , inte en enda avvikelse inte ta ytterligare prover osv. När jag nämnde att några jag känner har fått nedreglera med p-piller för att få jämnare blåsor så fnös det åt mig.. Akupunktur e inget dom heller rekomenderar om det inte är för att man tycker det är avslappnande.. SÅ jag lägger locket på för svenska kliniker och erkänner att jag är 100000 kr fattigare när jag kanske kunde har fått hjälp någon annan stans. Jag säger inte att det är en dålig klinik,tvärt om dom har varit underbara mot oss, men för oss som har sååååå himla svårt att producera ägg och har dåliga simmare så hade det säkert varit bättre om dom nekat oss och rekomenderat en utlands klinik med större resurser direkt.
Vill samtidigt ge er som känner att plånboken e tom ett tips. förra året gjorde jag 4 försök = 88 tusen. Men då jag har eget företag fick jag dra av det i deklarationen och får nu 45 tusen tillbaka och det blir fler försök. om man inte har eget så kan du få dra det genom ditt jobb både mannen eller kvinnan. Gå in på skatteverket och sök på IVf.
kramiis en extra kram till dig, vi har hållit ihop länge och jag önskar dig all lycka det vet du !!
Ni andra, kämpa , ge inte upp.... jag gjorde det i 29 timmar ....sedan är jag back!! kram