Smink, smink, smink... vi fortsätter
Sascha skrev 2009-03-22 17:24:19 följande:
Hej. ställde denna i fråga i en annan tråd, men fick nog inget svar. Jag fick Bare Escentuals mineralsmink i present i.d. bare minerals. Är det någon här som använder det? Har inte testat det tidigare, men det blir väldigt bra på huden. Det jag inte förstår är att det är fyra olika nyanser i startpaketet. Den ljusaste heter "mineral veil". Sedan finns det 2 mellanmörka nyanser som ska innehålla solskydd. Det finns också en mörkare som jag använder som "solpuder". På deras instruktion ser det ut som man bara behöver tre av burkarna. Eller är det meningen att man kan blanda de mellanmörka tonerna för att få rätt nyans? Lite rörig fråga kanske, men om någon vet? Jag har lite ojämn och väldigt ljus hy, så tidigare har jag alltid haft problem med att hitta en bra foundation som inte ger skarvar. Detta blev så bra när jag använde det (trots att jag inte visste hur man skulle göra..). Så jag vill ge det en chans. (Jag har inte läst tråden innan, säg gärna till om det står om detta någonstans).