Inlägg från: Bebita 2k7 |Visa alla inlägg
  • Bebita 2k7

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Men visst använder du även en vanlig primer före MV ändå Fridapida?
    Jag använder själv everyday minerals men det funkar väl ungefär lika men jag funderar på om jag ska köpa en primer att grunda med.

• Bebita 2k7

Fridapida vad heter läppstiftet du har från MUS? Det du använder så ofta? Är ute efter ett snyggt läppstift att ha både till vardag och fest.

• Bebita 2k7

Ni som har en Long Handled Kabuki till ert mineral smink hur gör ni den ren? Går det bra med tvål eller förstör man den då?

Sen undrar jag vilka borstar som är bäst till att lägga lös ögonskugga?

• Bebita 2k7

När ni pratar om borstar, vill ni ge mig tips på bra borstar till mineral ögonskugga, länka gärna till sidor, har noll koll på vad som är bra och prisvärt.

• Bebita 2k7

Ni som beställer från everyday minerals vet ni om man får tillbaka tullavgiften från dem?
    Har precis fått paket och åkte på tullen!!!

• Bebita 2k7
    misscruz skrev 2009-06-07 03:57:18 följande:
    Hellu jag har macs primer och den är helt underbar!! den sitter länge och gör de lättare att lägga på fundation och få en jämn hy!!!=)

Ett tips till dig som jag själv använder är diors fundation som är vatten fast!! Den sitter som muren plus att den ger en fin lyster utan att man ser för glansig ut :DAnna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-05 10:32:28 följande:
    Var köper du macs primer?
    Kollade på deras hemsida och det finns ju några att välja på vilken använder du?
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter