Smink, smink, smink... vi fortsätter
Hej! Jag är helt ny här på tråden  Jag har ett par undringar som någon kanske kan hjälpa mig med:
  Jag har ett par undringar som någon kanske kan hjälpa mig med:
Hur är det med mineralsminket - är det bättre än vanligt tycker ni och vad skulle ni satsa på som nybörjare?
Om ni inte tycker att mineralsminket är bra får ni gärna tipsa om annat. 
Jag är ute efter något puder eller möjligtvis foundation (det finns säkert blandningar) som är lätt att ta på t ex på lunchen, när man vill fräscha upp sig och inte kan göra om hela maken. Jag vill gärna ha lite lyster.
Tips på concealer mottages också tacksamt.
Vad härligt med en sminktråd!!!

Och det känns ju helt ok... Har provat mina grejer lite. Blev nöjd med en av baserna och rouget. Men jag har nog inte lärt mig mineralsminket än heller. Jag tycker det är svårt att se att det verkligen händer ngt med foundation. Jag vill gärna ha en naturlig look, men jag vill gärna att det jämnar ut och ger lite lyster. Har jag på för lite tro?
  Och det känns ju helt ok... Har provat mina grejer lite. Blev nöjd med en av baserna och rouget. Men jag har nog inte lärt mig mineralsminket än heller. Jag tycker det är svårt att se att det verkligen händer ngt med foundation. Jag vill gärna ha en naturlig look, men jag vill gärna att det jämnar ut och ger lite lyster. Har jag på för lite tro?