Smink, smink, smink... vi fortsätter
Åh, en ny tråd! Bra jobbar Fridapida!
Åh, en ny tråd! Bra jobbar Fridapida!
Shoppingtips!
Make up Store har vunnit Årets Butikskedja & firar vinsten med 20% rabatt på hela sortimentet tom. imorgon söndag!! (OBS! Gäller inte för MUS i Åhléns & Kicks)
Jag passade på igår att shoppa 2 nya ögonskuggor!
En matt gråbrun som heter Deadley (ursnygg till vardags el om man öser på till sotningar) samt en lilavinröd med rosa skimmer som heter Diva. Den fick mina gröna ögon att verkligen lysa! Grymt nöjd! Har tänkt att dessa skall kunna vara "varje dag skuggor". Har egentligen inte tid på mornarna att fixa med 3 olika färger, hur kul det än är. Jag är för morgontrött för det helt enkelt!
Liten Karin skrev 2009-04-03 12:53:40 följande:
Fridapida - haffar dig nu när du är inloggad!
Vad heter ditt favvogloss från Dior, alltså vilken sort? Skall till Arlanda ikväll inför min resa & tänkte shoppa lite TaxFree!
Nu är jag tillbaka från Peking! Resan var helt fantastiskt & jag rekommenderar verkligen ett besök dit! Vädret var 25 gr & sol med blommade körsbärsträd överallt! Har även fått lite fräknar på näsan.
Någon Beautyshopping blev det knappt, dessto mer kläder
Det fanns en Sephora men den innehöll bara de "vanliga" märkena som Dior, Lancome etc. & det var tom. dyrare än hemma.
Några inhemska märken vågade jag inte prova... man vet aldrig vad de kan innehålla.
Arlanda har byggt om en del & TaxFreen med parfym/smink är väldigt fräscht med lite nya märken som tex. R.E.N, MUS (20:- billigare på ögonskuggor) men otroligt dåligt påfyllt. Flera parfymer saknade testers & då var det långnäsa- de fick inte öppna en förpackning!
Min Elisabeth Arden mascara fanns inte, inga Clinique solprodukter & inga roliga flerpack med gloss. Typiskt!
Köpte däremot Cliniques mascara High Impact som jag gillar samt 2 st små 8 Hour creme-tuber likaså.
LMK har fotat!
Hur skönt är det inte med dagsljus när man kommer hem från jobbet!? Passade på & lekte lite med färger.
Några nya bilder ligger uppe. En turkos sommarmejk & en väldigt grön partymejk.
Hur kommer ni se ut i sommar?
Tack alla!!