Smink, smink, smink... vi fortsätter
Här är ni ju, jag hade missat att tråden hade stängt!
Här är ni ju, jag hade missat att tråden hade stängt!
Jag har syndat idag Jag gick förbi Åhléns city, och så bara råkade jag gå in och köpa ett nytt läppglans, jag har ju bara typ 30 st sedan innan
Jag var sugen på ett nytt Dior addict ultra gloss reflect, jag har 157 sedan innan som är ljusrosa och skimrig, men jag ville ha ett som var mörkare och mindre skimrigt... så det blev 447 som är från vårkollektionen, rosa som drar lite åt brunt och utan så mycket skimmer, det blir mest bara lite glansigt och förstärker läpparnas färg lite
Sen fick jag prover på nån parfym och fuktcreme också, och sånt gillar man ju alltid
någon som vet var collistar finns i göteborg? Jag är lite nyfiken på den där mascaran som ska vara så bra
Min sambo tycker också ibland att jag sminkar mig för mycket, de flesta män uppskattar väl när man sminkar sig rätt naturligt, men jag tycker att det kan vara kul att leka med mycket färger även till vardags. Det beror helt på humör för mig, oftast sminkar jag mig inte alls, eller bara med mascara, rouge och läppglans till vardags, men ibland kan jag göra en riktig partysminkning bara för att det är så kul