Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Jag skulle behöva hjälp att hitta en ny foundation. Jag har använt ID och Everyday minerals nu i något år men nu känns det som huden blivit för torr och de framhäver små rynkor och ojämnheter istället för att ta bort dem. Jag behöver nog en flytande make up creme. Vilken är Er favorit foundation?

• Ms Kanga

I vilken fysisk butik kan jag hitta Revlon Colorstay Foundation? Jag har inte nåt emot att handla på nätet men jag skulle behöva testa vilken nyans som är bäst. Det verkar inte finnas på Kicks om man läser på deras hemsida. Nån som vet vem som säljer Revlon?

• Ms Kanga
    TeamX skrev 2009-06-05 18:28:00 följande:
    Hej...får man vara med här?? Det här var ju en bra tråd!! Jag har en fråga så här på direkten...Jag använder ID Bare Minerals smink mest och tycker det är kanon, MEN jag upplever att jag blir lite torr i hyn av deras foundation...Är det nån som vet om det finns flytande mineral foundation och/eller cocealer?? (annat märke går bra) Tack på förhand!
    Jag tycket också att ID blir för torr men Everyday Minerals funkar kanon och du kan beställa test på 3 foundation, 1 concealer och 1 blush för bara fraktkostnaden så du kan prova på utan större kostnad (runt 40 kronor)
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter