Inlägg från: Gnillib |Visa alla inlägg
  • Gnillib

Köpte en mascara på MUS igår. Max Lash, har inte testat den än men det var den de använde när jag gick sminkkurs i våras, roligt!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Gnillib
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-27 13:50:38 följande:
    skoj.. Själv använder jag maxfactor dramatic look älskar den
    Ah, min kompis tipsade om någon Max Factor som skulle vara bra men ändå inte superdyr. Det kanske är den!
  • Gnillib
    Fluffguf skrev 2009-03-28 20:53:51 följande:
    Jag kanske inte är rätt person att svara, men det enda jag vet är att make up store har en kurs som kostar 500, då blir man sminkad och får sedan välja produkter för hela summan. Jag har inte testat själv ännu, men ska göra det snart Hur bra det är ska enligt de som har varit där bero på vem som sminkar en, så det är ju lite av en chansning, men gillar man MUS så kan man ju se det som en gratis kurs när man handlar för 500
    Jag har cokså gåt en sån kurs. Det var bra, ska lägga in bild i galleriet vid tillfälle.
  • Gnillib
    Hallontrollet skrev 2009-04-07 19:39:59 följande:
    VARFÖR skall smink vara så dyrt??? :( *gråter*
    Eller hur! Jag vill ha nya ögonskuggor! Jag har köpt superfina ljusblåa sommarkläder men jag har bara samma tråkiga persikofärgade ögonskugga som jag jämt har!
  • Gnillib

(Jag har druckit vin till middagen så om det här inlägget blir jättekonstigt så vet ni varför)
    Jag tycker att det kan vara jättekul med partysminkning till vardags men nu när jag gör praktik på en vårdcentral så törs jag inte riktigt ta ut svängarna hur som helst. Men det är ju jättekul att bara leka med sminket! Typ om man tar den nyansen precis där och märker att oj, jag fick större ögon, vad kul!

• Gnillib
    Tyson 77 skrev 2009-04-18 19:03:52 följande:
    Håller med er allihopa helt och hållet! Jag håller ju fortfarande på att prova mig fram, sas... Så just nu blir det lite mer än vad jag själv kan tycka är ok för en vardags makeup... Men det är ju så himla kul!!!
    Det är verkligen superkul!
  • Gnillib

En i min mammagrupp tycker att jag ska färga ögonbrynen, vet inte om jag törs... (hennes ögonbryn ser nämligen ut som cigarrer, jag är inte säker på att jag vill ha såna bryn själv)

• Gnillib

Ser att det är fler som färgar ögonbrynen och får bra resultat. Kanske ska våga ändå, isf lägger jag in bild i galleriet!

• Gnillib
    busbajsen skrev 2009-05-12 20:52:06 följande:
    Normalt sett är mina ögonbryn och fransar JÄTTE ljusa. Brynen syns nästan inte alls. Så här ser de ut när jag färgar dem: Tycker att resultatet blir väldigt naturligt. Eller?
    Jättefint!
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter