Smink, smink, smink... vi fortsätter
Jag försökte hitta butiker på www.maccosmetics.com fast det gick inget vidare...

Jag försökte hitta butiker på www.maccosmetics.com fast det gick inget vidare...

Köpte en mascara på MUS igår. Max Lash, har inte testat den än men det var den de använde när jag gick sminkkurs i våras, roligt!

(Jag har druckit vin till middagen så om det här inlägget blir jättekonstigt så vet ni varför)
Jag tycker att det kan vara jättekul med partysminkning till vardags men nu när jag gör praktik på en vårdcentral så törs jag inte riktigt ta ut svängarna hur som helst. Men det är ju jättekul att bara leka med sminket! Typ om man tar den nyansen precis där och märker att oj, jag fick större ögon, vad kul!

En i min mammagrupp tycker att jag ska färga ögonbrynen, vet inte om jag törs... (hennes ögonbryn ser nämligen ut som cigarrer, jag är inte säker på att jag vill ha såna bryn själv)

Ser att det är fler som färgar ögonbrynen och får bra resultat. Kanske ska våga ändå, isf lägger jag in bild i galleriet!